Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Date of publication:

2021

Number:

3 (41)

ISSN:

1829-0523

Official URL:


Additional Information:

Կարապետյան Վ. Ս., Միսակյան Ս. Զ., Սարգսյան Շ. Գ., Карапетян В. С, Мисакян С. З., Саргсян Ш. Г.

Title:

Comparative Analysis Of The Stages Of Solving Mathematical And Chess Problems Aimed At Divergent Thinking Of Primary School Learners

Group publication title:

Comparative Analysis Of The Stages Of Solving Mathematical And Chess Problems Aimed At Divergent Thinking Of Primary School Learners ; Կրտսեր դպրոցականի դիվերգենտ մտածողությանը միտված մաթեմատիկական և շախմատային խնդիրների լուծման փուլերի համեմատական վերլուծություն

Creator:

Karapetyan, V. S. ; Misakyan, S. Z. ; Sargsyan, Sh. G.

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Subject:

Chess

Uncontrolled Keywords:

mathematics ; condition ; chess pieces

Coverage:

28-37

Abstract:

The article presents the chess-mathematical problems of primary interest to primary school learners, the stages of its solutions, as a result of which comparative analyzes are conducted.
Հայաստանի Հանրապետությունում 2011 թվականից 2-4-րդ դասարաններում պաշտոնապես դասավանդվում է «Շախմատ» ուսումնական առարկան։ Կրտսեր դպրոցում շախմատի դասավանդման գործընթացի վերլուծություններին զուգահեռ առանձնացվել են այնպիսի հարցեր, որոնք առավելապես կապված են նույն դասարաններում նախատեսված մաթեմատիկայի խնդիրների լուծման հետ։ Ավելի կոնկրետ նկատի ունենք ստորև առաջադրված հարցերի պարզաբանումները. 1) ուշադիր ծանոթանալ շախմատի և մաթեմատիկական խնդիրների պայմաններին, 2) գնահատել տրված դիրքը շախմատային խնդրում, նմանատիպ ձևով մաթեմատիկական խնդիրներում առանձնացնել պայմանը՝ պահանջից, կատարել դիվերգենտ մտածողությանը միտված վերլուծություն, 3) կազմել պլան շախմատային և մաթեմատիկական խնդիրների լուծման համար, 4) ընտրել մեթոդ կամ մեթոդներ շախմատային և մաթեմատիկական խնդիրներների լուծման համար, 5) խմբային կամ անհատական տարբերակով կազմակերպել շախմատային և մաթեմատիկական խնդիրների լուծումը, 6) կիրառել ուղղորդող հարցեր շախմատային և մաթեմատիկական խնդիրների լուծմանը ընթացքում, 7) օգտագործել շախմատային և մաթեմատիկական խնդիրների նույնիսկ սխալ լուծումները ճիշտ լուծումներ գտնելու համար, 8) ամփոփել, վերլուծել, եզրակացնել շախմատային և մաթեմատիկական խնդիրների լուծումները՝ ըստ դիվերգենտ մտածողության կատեգորիաների։
В Республике Армения с 2011 года предмет «Шахматы» официально преподается во 2-4-х классах общеобразовательных школ. Параллельно с анализом процесса обучения шахматам, в начальной школе были выявлены некоторые вопросы, которые в большей степени связаны с решением математических задач в тех же классах. Более конкретно мы имеем в виду разъяснения приведенных ниже вопросов. 1) Внимательно ознакомиться с условиями шахматных и математических задач. 2) Оценить данную позицию в шахматной игре, аналогично отделить условие от требования в математических задачах, провести анализ, направленный на дивергентное мышление. 3) Составить план решения шахматно-математических задач. 4) Выбрать метод или методы решения шахматно-математических задач. 5) Организовать решение шахматно-математических задач групповым или индивидуальным методом. 6) Задавать наводящие вопросы при решении шахматно-математических задач. 7) Использовать даже неправильные решения шахматных и математических задач, чтобы найти правильные решения. 8) Обобщать, анализировать, решать шахматно-математические задачи по категориям дивергентного мышления.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մանկավարժ հրատ․

Type:

Հոդված

Format:

pdf

General note:

Շախմատի միջազգային ֆեդերացիայի(ՖԻԴԵ) և Շախմատի գիտահետազոտական ինստիտուտի նախաձեռնությամբ 2021 թվականի նոյեմբերի 20-21-ին կայացած «Շախմատը կրթության մեջ» միջազգային գիտաժողովի նյութեր․ Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի 100-ամյակին ընդառաջ

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան