Օբյեկտ

Վերնագիր: Взрослое музыкальное образование как императив меняющихся реальностей современного общества

Ստեղծողը:

Кароян, Марине

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Իմաստություն=Wisdom=Мудрость

Հրապարակման ամսաթիվ:

2014

Հատոր:

2

Համար:

1

ISSN:

1829-3824 ; e-2738-2753

Պաշտոնական URL:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Կարոյան Մարինե, Karoyan Marine

Այլ վերնագիր:

Իրավաբանների կրթման մասնագիտական հոգեբանական իրավասությունների ձևավորման առանձնահատկությունները ժամանակակից հասարակությունում ; Adult Music Education as an Imperative of Changing Realities of Modern Society

Համատեղ հեղինակները:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկույթ:

143-148

Ամփոփում:

Последние исследования в области взрослого образования доказывают, что взрослые, которые хотят быть активными в музыкальной деятельности или же играть на каком-нибудь инструменте, возлагают на это большие надежды. Теория взрослого образования кажется постоянно меняющейся мозаикой, в которой старые части превращаются в новое видение. В статье делается попытка изучить причины и мотивы образования взрослых, исследовать различия между детским и взрослым образованием, а также выдвинуть идеи о том, как учитель музыки может работать со взрос-лыми в целях содействия и оптимальной поддержки․
Մեծահասակների կրթության ոլորտի վերջին ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ մեծահասակները, որոնք ցանկություն են հայտնում ընդգրկվել երաժշտական որևէ ակտիվության շրջանակներում, կամ էլ նվագել որևէ երաժշտական գործիք, շատ մեծ հույսեր են ունենում: Մեծահասկաների կրթության տեսությունը այժմ թվում է անվերջ փոփոխվող մի մոզաիկա, որի հին մասերը նոր տեսլական են ստեղծում: Հոդվածում փորձ է արված հետազոտել կրթություն ստանալ ցանկացող մեծահասակների մոտիվներն ու պատճառները, ուսումնասիրել տարբերությունները երեխաների և մեծահասակների կրթության միջև, ինչպես նաև փորձել օգնել երաժշտության ուսուցչին մեծահասակի հետ աշխատելիս` վերջինիս ցանկությունները խթանելու և հնարավորինս մեծ աջակցություն ցույց տալու նպատակով։
The latest research in the field of adult education prove that adults wishing to engage in musical activities and in particular to play a musical instrument are pinned high hopes. Adult learning theory seems everchanging mosaic, where the old parts are transformed into new vision. In the article there is an attempt to study the causes and motivations of adult education, investigate the differences of children's and adult education as well as provide ideas on how music teachers could work with adults to promote them optimum support․

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

«Տիգրան Մեծ» հրատ․

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:369537

Լեզու:

ru

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Apr 16, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Feb 7, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

13

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/399290

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն