Object structure

Publication Details:

Պարբերականն ընդգրկում է արվեստի պատմության և հումանիտար գիտությունների ոլորտի ուսումնասիրություններ, թարգմանություններ և ուսումնամեթոդական հետազոտություններ

Journal or Publication Title:

Գեղարվեստի ակադեմիայի Տարեգիրք=Yearbook of the Academy of Fine Arts=Ежегодник академии художеств

Date of publication:

2021

Number:

10/1

ISSN:

1829-4278

Official URL:

www.yearbook.yafa.am

Additional Information:

Ghukasyan Vahagn, Mkrtchyan Marine, Гукасян Ваагн, Мкртчян Марине

Title:

Բուհական թանգարանները որպես բուհի հանրահռչակման,պատմության և ավանդույթների պահպանման ու կրթության զարգացման գործիք

Other title:

The University Museums as a Tool for Promoting the University, the Preservation and Development of History and Traditions ; Музеи при институте как инструмент публикации института, сохранения и развития истории и традиции

Creator:

Ղուկասյան, Վահագն ; Մկրտչյան, Մարինե

Corporate Creators:

Հայաստանի գեղարվեստի պետական ակադեմիա

Subject:

Ուսումնամեթոդական հետազոտություններ

Uncontrolled Keywords:

բուհական թանգարաններ ; թանգարաններ ; կերպարվեստի բուհեր ; գեղարվեստի ակադեմիա ; կրթություն ; ցուցասրահ ; թանգարանային գործ ; ՀԳՊԱ Գյումրու մասնաճյուղ ; Գյումրու միջազգային բիեննալե

Coverage:

143-153

Abstract:

Կրթական հաստատություններին կից թանգարանները ձևավորվել են դեռևս 17-րդ դարում Եվրոպայում՝ թանգարանային գործի ձևավորման սկզբնական փուլում՝ որպես գիտահետազոտական և գիտաուսումնական կենտրոններ: 20-րդ դարի երկրորդ կեսին համալսարանական թանգարանները համալրեցին իրենց գործունեության բնագավառները նաև սոցիալմշակութային գործառույթով։ Գործունեության այս ուղին հանգեցրեց նրան, որ նրանք ևս, ժամանակակից մենեջմենթի և մարքեթինգի պահանջներից ելնելով, դրեցին նոր խնդիրներ` վերափոխելով իրենց գործունեության հայեցակարգը և ռազմավարական ուղին։ Նրանց ակտիվորեն ինտեգրվելը համալսարանի մշակութային կյանքին հանգեցրեց սոցիալական դերի կտրուկ բարձրացմանը։ Այդ հանգամանքը նպաստեց, որպեսզի նրանցից շատերը սկսեն ոչ միայն գործունեություն ծավալել ուսանողների և պրոֆեսորադասախոսական կազմի համար, այլ նաև՝ հասարակության լայն շրջանների` դուրս գալով համալսարանական սահմաններից։ Սույն հոդվածում փորձ է արվում առավելագույնս վավերագրել 1920-2019 թթ. հայկական բուհական թանգարանների զարգացումը և գտնել նոր ուղիներ կերպարվեստի բուհերում դրանց զարգացման համար:
Музеи при учебных заведениях были созданы в Европе еще в 17 веке, на начальной стадии становления музейного дела, как научно-исследовательские и учебные центры. Во второй половине ХХ века университетские музеи дополнили сферу своей деятельности социокультурными функциями. Такой способ работы побудил их поставить перед собой новые задачи в связи с требованиями современного менеджмента и маркетинга, изменив концепции их деятельности и стратегические пути. Их активная интеграция в культурную жизнь вуза привела к резкому повышению их социальной роли. Это способствовало тому, что многие из них стали работать не только для студентов и профессорско-преподавательского состава, но и для широкой публики, выходя за рамки университета. В этой статье делается попытка максимально задокументировать развитие армянских музеев при вузах в течение 1920-2019 гг., найти новые пути для их развития в художественных вузах․
Museums attached to the educational institutions were formed back in the 17th century in Europe, at the beginning of the formation of the museum activities, as scientific research and study centers. The university museums in the second half of the 20th century complemented their spheres of activities with a socialeducational function. This action led to the fact that based on the contemporary requirements of management and marketing, they also challenged themselves to change the concept and strategy of their actions. Their active integration into the university cultural life led to the abrupt increase of their social role. This contributed to the fact, that they started to work not only for the students, faculty and staff, but also for broader range of society, outside of the university limits. This article aims at documenting the development of the Armenian university museums development during the period of 1920-2019 as much as possible and finding new ways for its development in the fine arts universities.


Place of publishing:

Երևան

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Identifier:

doi:10.54503/1829-4278

Language:

hy