Publication Details:
Journal or Publication Title:
Գեղարվեստի ակադեմիայի Տարեգիրք=Yearbook of the Academy of Fine Arts=Ежегодник академии художеств
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
www.yearbook.yafa.am
Additional Information:
Title:
«Հոգեբանությունը դիզայնում» առարկայի դասավանդման մեթոդաբանության արդիական դրույթները
Other title:
Actual problems of teaching methodology of "Design phychology" ; Актуальные методологические проблемы преподавания предмета «Психология в дизайне»
Creator:
Corporate Creators:
Հայաստանի գեղարվեստի պետական ակադեմիա
Subject:
Uncontrolled Keywords:
մանկավարժական հոգեբանություն ; հոգեբանությունը դիզայնում ; արվեստի հոգեբանություն ; ստեղծագործական աշխարհընկալում ; հոգեբանականացված մտածողություն ; դասավանդման մեթոդաբանություն ; ներանձնային պոտենցիալ
Coverage:
Abstract:
Psychology, as an independent branch of science, has been closely attached to the sphere of art, in its core starting from period of its formation and development, keeping the element of creativity in its substantive structure, as the unique form of observing the reality. Being the actual part of that system, Design Psychology makes it possible to realize the theoretical and practical approaches of designthinking, creative worldview and psychological abstraction in one field. Being a newly forming and developing branch, Design Psychology requires an exact methodological system for its theoretical and practical fields being researched. In this article, the methodological aspects of Design Psychology are represented and some methodological problems of pedagogical psychology in general, as well.
Психология, как отдельная самостоятельная отрасль науки, уже у истоков своего зарождения была сопряжена со сферой искусства посредством содержания в своей структуре элемента творчества, явльяясь особой уникальной системой постижения реальности. Будучи актуальной частицей этой системы, дизайн-психология позволяет осуществлять теоретические и прикладные подходы проективного мышления, творческого мировосприятия, психологического абстрагирования в одной сфере. Явльяясь зарождающейся и развивающей- ся отраслью, дизайн-психология, со своими теоретическими и прикладными аспектами, требует выработки целостной методологической системы исследования и преподавания. В статье представлены актуальние методологически проблемы, как области дизайн- психологии, так и общей общей педагогической психологии в целом.
Հոգեբանությունն իբրև ինքնուրույն գիտաճյուղ ձևավորման ու կայացման ակունքներում արդեն իսկ սերտորեն փոխկապակցված է եղել արվեստի բնագավառին՝ իր բովանդակային կառուցվածքում պահպանելով ստեղծագործականի տարրը՝ իբրև իրականության ընկալման յուրատիպ համակարգ: «Դիզայնի հոգեբանությունը», հանդիսանալով այդ համակարգի արդիական մասնիկ, թույլ է տալիս իրացնել նախագծային մտածողությանը, ստեղծագործական աշխարհընկալմանն ու հոգեբանականացված վերացարկմանը բնորոշ մտածական ու կիրառական մոտեցումները մեկ բնագավառում: Հանդիսանալով նոր ձևավորվող և զարգացող ոլորտ՝ դիզայնի հոգեբանության տեսական և կիրառական ասպեկտների համալիրը հետազոտողից պահանջում է ուսումնասիրության և դասավանդման համար անհրաժեշտ հստակ մեթոդաբանական համակարգի կառուցում: Ըստ այդմ՝ հոդվածում ներկայացված են ինչպես դիզայնի հոգեբանության մեթոդաբանական կառույցին առնչվող արդիական հիմնախնդիրներ, այնպես էլ համընդհանուր մանկավարժության հոգեբանությանը վերաբերող մի շարք դրույթներ:
Place of publishing:
Երևան