Ցույց տուր կառուցվածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

Պարբերական ժողովածուն ընդգրկում է արվեստի պատմությանն ու հայագիտությանը նվիրված ուսումնասիրություններ, թարգմանություններ եւ հաղորդումներ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Գեղարվեստի ակադեմիայի Տարեգիրք=Yearbook of the Academy of Fine Arts=Ежегодник академии художеств

Հրապարակման ամսաթիվ:

2013

Համար:

1

ISSN:

1829-4278

Պաշտոնական URL:

www.yearbook.yafa.am

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Мнацаканян Карэн, Mnacakanyan Karen

Վերնագիր:

Խաչելության պատկերագրության ձեւավորումը եւ առավել տարածված պատկերման եղանակները

Այլ վերնագիր:

Иконография "Распятия" и его наиболее распространенные типы ; The Iconography Of The “Crucifixion” And It’s More Widespread Types

Ստեղծողը:

Մնացականյան, Կարեն

Համատեղ հեղինակները:

Երևանի գեղարվեստի պետական ակադեմիա

Խորագիր:

Պատկերագրություն ; Արվեստ

Ծածկույթ:

205-209

Ամփոփում:

Первые изображения "Распятия" в европейском искусстве датируются 5 веком. Начиная с 9 века, формируются две основные иконографические версии: византийская и европейская. Они отличаются как композиционно, так и наличием отдельных атрибутов и символов. В средневековье "Распятия" можно классифицировать на ранние (с еще не до конца сложившимся иконографическим каноном) и византинирующие (рукописи-вариации византийского канона).
The Crucifixion is one of the most popular themes in Medieval Art. The first images of Crucifixion are dated on V century. And in a beginning of IX century are formed foreign iconographic versions, which have different Compositions and Symbols. In its iconographic variety there are characterized two important types: European and Byzantine.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

doi:10.54503/1829-4278

Լեզու:

hy