Object structure

Հրապարակման մանրամասներ:

Պարբերական ժողովածուն ընդգրկում է արվեստի պատմությանն ու հայագիտությանը նվիրված ուսումնասիրություններ, թարգմանություններ եւ հաղորդումներ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Գեղարվեստի ակադեմիայի Տարեգիրք=Yearbook of the Academy of Fine Arts=Ежегодник академии художеств

Հրապարակման ամսաթիւ:

2013

Համար:

1

ISSN:

1829-4278

Պաշտոնական URL:

www.yearbook.yafa.am

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Qalantaryan Evgenia, Քալանթարյան Եվգենյա

Վերնագիր:

Средневековая Европа в анфас и профиль или становление образа дьявола в христианстве

Այլ վերնագիր:

Medieval Europe In Full Face And Profile. The Problem Of Evil In Christian Art ; Միջնադարյան Եվրոպան դիմացից և կիսադեմ. Չարի պատկերացումները քրիստոնեական արվեստում

Ստեղծողը:

Калантарян, Евгения

Համատեղ հեղինակները:

Երևանի գեղարվեստի պետական ակադեմիա

Խորագիր:

Христианство ; Искусство

Ծածկոյթ:

48-52

Ամփոփում:

The problems of eschatology were the most important in the Middle Ages. The medieval man wasn’t afraid of death, but the posthumous judgment. In this case the Evil and its carriers, satan's playing more important role in their opinion. It’ s very interesting that the figure of Devil was formulated on the base of ancient pagan culture: for example Dionis, Pan and others.
Միջնադարյան մարդու աշխարհընկալման մեջ կարևոր դեր էր կատարում վախը ետմահու պատժից: Իրական կյանքում նա բազմիցս գայթակղվում էր, խաբվում: Չարը, որ նրան ուղորդում էր ողջ կյանքի ընթացքում ստանում էր գերնշանակություն և իմաստ: Չարից խուսափելու համար, միջնադարյան մարդը ստեղծում է մի հսկայական համակարգ, որում կան թե զանազան կերպարներ և թե չարը խորհրդանշող առանձին տարրեր՝ գիշեր, անտառ: Հատկանշական է, որ կերպարային ակունքները ձգվում են դեպի հեթանոսություն:

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Տեսակ:

Հոդված

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

doi:10.54503/1829-4278

Լեզու:

hy