Object structure

Publication Details:

«Բանբեր Մատենադարանի» միջնադարագիտական, հայագիտական, ձեռագրագիտական հանդեսը լույս է տեսնում Մատենադարանի հիմնադրումից ի վեր: Հանդեսի առաջին երկու համարները լույս են տեսել 1941 և 1950 թվականներին և կոչվել «Գիտական նյութերի ժողովածու»: Այս ժողովածուներում հավաքված էին նախորդիվ Մատենադարանում տեղի ունեցած գիտաժողովների նյութերը:1956 թվականին հրատարակված երրորդ համարից սկսած՝ հանդեսը կրում է այսօրվա անվանումն ու ընդգրկում միջնադարյան մշակույթի տարբեր ոլորտների առնչվող բազմաբնույթ ուսումնասիրություններ, բնագրերի հրապարակումներ և այլն:

Journal or Publication Title:

Բանբեր Մատենադարանի=Bulletin of Matenadaran= Вестник Матенадарана

Date of publication:

2018

Number:

25

ISSN:

1829-054X

Additional Information:

Эйнатян Джулиетта, Einatyan Julietta

Title:

Զատիկ և ծռազատիկ (3). ԺԷ. դարի տոմարագետ Ավիկի «Սակս ծռազատկին» մեկնությունը

Other title:

Пасха и “Кривая пасха” (3). Сочинение Календароведа XVII в. Авика “о Кривой пасхе” ; Easter And “Erroneous Easter” (3). Оn Erroneous Easter By Calendar Expert Avik, 17th Century

Creator:

Էյնաթյան, Ջուլիետա

Corporate Creators:

Մատենադարան. Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի ինստիտուտ

Subject:

Միջնադարյան բնագիտություն ; Տոմարագիտություն

Coverage:

367-389

Abstract:

В средние века разногласия различного характера между армянской и соседними церквями иногда переходили в прямое противостояние. Одним из поводов для этого является установление даты пасхи, так как четыре раза за 532 лет (552-1084 гг.) армянская церковь этот праздник отмечала на неделю позже других церквей (“кривая пасха”). В нашей первой статье, посвященной данной проблеме, представлена история “кривой пасхи” в 570, 665, 760, 1007 гг. (Эчмиадзин, 2017, № 4, сс. 122-134), во второй статье – соответственно в 1102, 1197, 1292, 1539 гг. (Вестник Матенадарана, № 24, 2017, сс. 261-284).
In the Middle Ages, various disagreements between the Armenian and neighbouring churches sometimes turned into direct confrontation. One of the reasons for this was determining the date of Easter, since four times in 532 years (552-1084) the Armenian Church celebrated the feast one week later than the other churches (“erroneous Easter”). The author’s first article dedicated to this problem presents the history of the “erroneous Easters” of 570, 665, 760, and 1007 (Ejmiadzin, 2017, № 4, pp. 122-134), while the second one, those of 1102, 1197, 1292, and 1539 respectively (Bulletin of Matenadaran, № 24, 2017, pp. 261-284).

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

«Նաիրի» հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Language:

hy ; հայերեն

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

Երևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան Մատենադարան