Ցույց տուր կառուցվածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

«Բանբեր Մատենադարանի» միջնադարագիտական, հայագիտական, ձեռագրագիտական հանդեսը լույս է տեսնում Մատենադարանի հիմնադրումից ի վեր: Հանդեսի առաջին երկու համարները լույս են տեսել 1941 և 1950 թվականներին և կոչվել «Գիտական նյութերի ժողովածու»: Այս ժողովածուներում հավաքված էին նախորդիվ Մատենադարանում տեղի ունեցած գիտաժողովների նյութերը:1956 թվականին հրատարակված երրորդ համարից սկսած՝ հանդեսը կրում է այսօրվա անվանումն ու ընդգրկում միջնադարյան մշակույթի տարբեր ոլորտների առնչվող բազմաբնույթ ուսումնասիրություններ, բնագրերի հրապարակումներ և այլն:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Բանբեր Մատենադարանի=Bulletin of Matenadaran= Вестник Матенадарана

Հրապարակման ամսաթիվ:

2016

Համար:

23

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Мамян Мари, Mamyan Mary

Վերնագիր:

«Մանկութեան աւետարան»-ի և Հակոբոսի նախաավետարանի հայերեն թարգմանությունները

Այլ վերնագիր:

Армянский перевод “Евангелия детства” и “Протоевангелия Иакова”: сравнительный анализ ; The Armenian Translation Of The Gospel Of Тhe Infancy And The Protoevangelium Of James: A Comparative Analysis

Ենթավերնագիր:

(Համեմատական քննություն)

Ստեղծողը:

Մամյան, Մարի

Համատեղ հեղինակները:

Մատենադարան. Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի ինստիտուտ

Խորագիր:

Բանասիրություն

Ծածկույթ:

231-244

Ամփոփում:

―Протоевангелие Иакова‖, также как созданное на основе этого апокрифа армянское ―Евангелие Детства‖, представляют в основном рождение и детство Марии и Иисуса. Однако, армянское ―Евангелие Детства‖ отличается от ―Протоевангелия‖ несколькими существенными особенностями. Эти особенности проявляются в сценах Благовещения (необычный диалог с ангелом), Рождения Христа (появление праматери Евы) и Поклонения волхвов (имена магов). Этим армянское ―Евангелия Детства‖ отличается не только от ―Протоевангелия‖, но и от других аналогичных апокрифов. Благодаря им не только решаются вопросы, связанные с происхождением армянского ―Евангелия Детства‖, но и выявляются отраженные в нем догматические идеи, относящиеся к наиболее важным аспектам христианского вероучения (идея о вечном девстве Марии, идея спасения, идея воплощения Христа).
The Protoevangelium of James, as well as the Armenian Gospel of the Infancy created on the basis of this apocryphon, present the birth and childhood of Jesus and Mary. Yet, the Armenian Gospel of the Infancy contains a number of essential differences from the Protoevangelium. The differences between these two apocryphal writings, which are of ideological nature, appear in the episodes of the Annunciation (unordinary dialogue with the angel), the Nativity of Christ (the appearance of the foremother Eve), and the Adoration of the Magi (the names of the Magi). The aforementioned differences emphasize the uniqueness of the Armenian Gospel of the Infancy in comparison not only to the Protoevangelium, but also to other analogous gospels. Thanks to them, we can not only clarify the essential questions related to the origins of the Armenian Gospel of the Infancy, but also reveal the dogmatic ideas reflected in this apocryphon, which mainly belong to the more important aspects (the idea of the Perpetual Virginity of Mary, the idea of Salvation, the idea of the Incarnation of Christ) of the Christian doctrine.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

«Նաիրի» հրատ.

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Լեզու:

hy ; հայերեն

Գլխավոր նշում:

Բանբերի սույն հատորը նվիրվում է Մատենադարանի տնօրեն, ԳԱԱ թղթակից անդամ Հրաչյա Թամրազյանի հիշատակին

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

Երևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան Մատենադարան