Journal or Publication Title:
Արվեստագիտական հանդես=Искусствоведческий журнал=Journal of Art Studies
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Sargsyan Lilit, Саркисян Лилит
Title:
Նոր բացահայտում Վահրամ Գայֆեճյանի գեղարվեստական ժառանգության մեջ
Other title:
A new discovery in the artistic heritage of Vahram Gayfejyan ; Новое открытие в художественном наследии Ваграма Гайфеджяна
Creator:
Subject:
Uncontrolled Keywords:
Վահրամ Գայֆեճյան ; Հայաստանի ազգային պատկերասրահ ; գեղանկարի հայ վերականգնողներ ; գեղանկարչության վերականգնում ; սրճարանը գեղանկարչության մեջ ; հայ կերպարվեստը և ռուսական ավանգարդը ; XX դարասկզբի հայ գեղանկարչություն
Abstract:
2022 թ. սկզբին Հայաստանի ազգային պատկերասրահում կատարված ХХ դ. 1-ին կեսի հայ անվանի նկարիչ Վ. Գայֆեջյանի (1879-1960) 1897 թ. «Ինքնադիմանկարի» վերականգնման ընթացքում հայտնաբերվել է հեղինակի մեկ այլ գեղանկարի հատված, որը կտրվել է նրա կողմից և օգտագործվել որպես հիմք։ Ուսումնասիրության արդյունքում պարզվեց, որ այն պատկանում է 1900-ական թթ. վերջի – 1910-ական թթ. սկզբի «Սրճարանում» նկարաշարքին, որն առնչվում է ժամանակի համաշխարհային ավանգարդի միտումներին։ Հոդվածի հեղինակը վերլուծում է ավելի քան հարյուր տարի առաջ տեղի ունե-ցածի պատմությունը, ինչպես նաև խոսում է վերականգնման գործընթացի մասին։
В начале 2022 г. в ходе реставрации в Национальной галерее Армении «Автопортрета» 1897 г. крупного армянского художника первой половины ХХ в. В. Гайфеджяна (1879-1960) был обнаружен фрагмент другой его живописной работы, обрезанной и использованной им в качестве подложки. В результате исследования автор выяснила ее принадлежность циклу «В кафе» конца 1900-х – начала 1910-х годов, который соотносится с тенденциям международного авангарда. Автор статьи анализирует историю более чем столетней давности, а также рассказывает о реставрационном процессе.
At the beginning of 2022, during the restoration at the National Gallery of Armenia of the “Self-Portrait” of 1897 by V. Gayfejyan (1879-1960) – one of the greatest Armenian artists of the first half of the XX century, a fragment of another his painting was discovered, cut off and used by him as a substrate. As a result of the study, the author has found out that it belongs to the series “In the cafe” of the late 1900s – early 1910s, which correlates with the trends of international avant-garde. In the article, the author analyzes the history of what happened more than a hundred years ago, and also tells about the restoration process.