Journal or Publication Title:
Արվեստագիտական հանդես=Искусствоведческий журнал=Journal of Art Studies
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Костандян Мартун, Kostandyan Martun
Title:
Լիդերության ձգտումը պատանի երաժշտի մոտ
Other title:
Стремление к лидерству у молодых музыкантов ; Striving For Leadership In A Young Musician
Creator:
Subject:
Uncontrolled Keywords:
գեղարվեստական կամքի ազատություն ; բարձր մակարդակի անհատական որակներ ; ինտուիցիա ; երաժշտական ոճ ; գեղագիտական ճաշակ ; բարձր երաժշարվեստի պարամետրիկա
Abstract:
Հոդվածի հեղինակը, ելնելով տասնամյակների իր մանկավարժական փորձից, փորձում է ուրվագծել լիդերության մասնագիտական հակումներ ունեցող աշակերտների գեղարվեստական կայացման հետ կապված մեթոդական խնդիրների շրջանակը։ Փորձ է արվել սահմանել կրթական պրոցեսի առավել կարևոր գործոնը, որը ոչ միայն աշակերտին կբերի դեպի բարձր բեմ, այլև կձևավորի նրա՝ ամենաբարձր մակարդակի անհատական որակները։ Երաժշտական մանկավարժության այս ուղղության մշակումը պահանջում է ոչ միայն օժտվածության բարձր ռեսուրսներ ունեցող աշակերտների անհատական որակների դաստիարակման՝ հեղինակի կողմից առաջ քաշված ասպեկտների մանրամասն դիտարկում, այլև պրոֆեսիոնալ հոգեբանների միջամտություն։ Ուսումնասիրության արդյունքները վկայում են, որ կարևորագույն հարցը աշակերտ-լիդերների մոտ ոճի և ճաշակի զգացումների պատվաստումն է, որոնք, իրենց հերթին, կատարողականության ստեղծագործական հիմքն են։
Автор статьи, опираясь на свой педагогический опыт, охватывающий несколько десятков лет, пытается обрисовать круг методических проблем, связанных с художественным становлением учеников с профессиональными наклонностями к лидерству, а также определить наиболее важный фактор образовательного процесса, который не только выведет ученика на большую сцену, но и сформирует высокий уровень его индивидуальных качеств. Разработка этого направления музыкальной педагогики требует как детального рассмотрения выдвинутых автором статьи аспектов, касающихся развития индивидуальных качеств одаренных учащихся, так и вовлечения в процесс профессиональных психологов. Результаты исследования свидетельствуют, что во главу угла следует ставить развитие в учениках-лидерах чувства стиля и вкуса, являющихся, в свою очередь, творческой основой исполнительства.
The author of the article, basing on one’s pedagogical experience of several dozens of years, attempts to outline the scope of methodological issues related to the artistic formation of students with professional inclination for leadership, as well as to define the most important factor in the educational process, which will not only lead the students to the big stage, but also shape their most lofty individual qualities. Elaboration of this trend of musical pedagogy requires detailed scrutiny of the proposed by the author aspects of development of individual qualities in gifted students, along with the involvement of professional psychologists in the process. The results of the research evidence that the most important issue is to instill in student-leaders the sense of style and taste, which, in turn, are the creative basis of performing art.