Object

Title: Изменение художественной коммуникации. От аванагарда к цифровому искусству

Journal or Publication Title:

Հասարակագիտական միտքը արդի ժամանակաշրջանում

Date of publication:

2020

Volume:

Գիրք X

ISBN:

978-9939-889-02-3

Additional Information:

Արզումանյան Սվետլանա, Arzumanyan Svetlana

Other title:

Գեղարվեստական հաղորդակցության բնույթի փոփոխությունը. Ավանգարդից մինչև թվային արվեստ ; Changing The Nature Of Artistic Communication:From Avant-Garde To Digital Art

Remainder of title:

Յունեսկօ-ի հռչակած Փիլիփայության համաշխարհային օրվա կապակցությամբ գիտական հոդվածների ժողովածու 19 նոյեմբերի 2020 թ.

Corporate Creators:

ՀՀ ԳԱԱ Փիլիսոփայության, սոցիոլոգիայի և իրավունքի ինստիտուտ

Contributor(s):

Գլխ. խմբ.՝ Գ․ Ա․ Պողոսյան

Coverage:

36-50

Abstract:

В статье рассматривается проблема художественной коммуникации, постепенно изменяющая свою природу со времени рождения авангардных художественных направлений и применения электронных технологий в искусстве, начиная с телевидения. В традиционно установленной коммуникативной системе “автор – произведение - реципиент” существенной трансформации подверглась роль реципиента, который из пассивного созерцателя произведения превратился в активного сотворца создаваемой “здесь и сейчас” художественной реальности. Тенденция вовлечения реципиента в процесс творчества ещё более усилилась в период формирования экспериментальных художественных практик, связанных с цифровыми технологиями и выходом человека в виртуальный мир. Это создало новые возможности для превращения обычного потребителя искусства, не обладающего профессиональными навыками, в создателя художественной реальности, открытой для дальнейших трансформаций.
Հոդվածում քննարկվում է գեղարվեստական հաղորդակցության խնդիրը, որն աստիճանաբար փոխել է իր բնույթն ավանգարդիստական գեղարվեստական ուղղությունների առաջացման և արվեստում էլեկտրոնային տեխնոլոգիաների կիրառման ժամանակից՝ հեռուստատեսությունից սկսած: Ավանդաբար ձևավորված «հեղինակ- ստեղծագործություն-ընկալող» հաղորդակցական համակարգում, էական փոխակերպման է ենթարկվել ընկալողի դերը, որը ստեղծագործության պասիվ հայեցողից վերածվել է «այստեղ և հիմա» ստեղծվող գեղարվեստական իրականության ակտիվ համահեղինակի: Ընկալողին ստեղծագործական գործընթացում ներգրավելու միտումը էլ ավելի է ուժեղացել փորձարարական գեղարվեստական պրակտիկաների ձևավորման ընթացքում, կապված թվային տեխնոլոգիաների կիրառման և վիրտուալ աշխարհ մարդու մուտքի հետ: Այս ամենը նոր հնարավորություններ ստեղծեց մասնագիտական հմտություններ չունեցող արվեստի սովորական սպառողից, մարդու վերափոխմանը գեղարվեստական իրականության ստեղծողի, որը բաց է հետագա փոփոխությունների համար։
The article examines the problem of artistic communication, which has gradually changed its nature since the birth of avant-garde artistic trends and the use of electronic technologies in art, starting with television. In the traditionally established communication system “author-work-recipient”, the role of the recipient has undergone a significant transformation, which from a passive contemplator of the work has turned into an active co-creator of the artistic reality being created “here and now” with his help. The tendency of involving the recipient in the creative process has intensified even more during the formation of experimental artistic practices related to digital technologies and human entry into the virtual world. This has created new opportunities for the transformation of an ordinary consumer of art, not having professional skills, into a creator of an artistic reality open to further transformations.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Եվրոպրինտ

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:366557

General note:

2013թ․ վերանվանվել է Փիլիսոփայությունը արդի աշխարհում

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Nov 27, 2023

In our library since:

Nov 22, 2023

Number of object content hits:

3

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/396146

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information