Object structure

Publication Details:

«Բանբեր Մատենադարանի» միջնադարագիտական, հայագիտական, ձեռագրագիտական հանդեսը լույս է տեսնում Մատենադարանի հիմնադրումից ի վեր: Հանդեսի առաջին երկու համարները լույս են տեսել 1941 և 1950 թվականներին և կոչվել «Գիտական նյութերի ժողովածու»: Այս ժողովածուներում հավաքված էին նախորդիվ Մատենադարանում տեղի ունեցած գիտաժողովների նյութերը:1956 թվականին հրատարակված երրորդ համարից սկսած՝ հանդեսը կրում է այսօրվա անվանումն ու ընդգրկում միջնադարյան մշակույթի տարբեր ոլորտների առնչվող բազմաբնույթ ուսումնասիրություններ, բնագրերի հրապարակումներ և այլն:

Journal or Publication Title:

Բանբեր Մատենադարանի=Bulletin of Matenadaran= Вестник Матенадарана

Date of publication:

2020

Number:

29

ISSN:

1829-054X

Additional Information:

Гаспарян Грета, Gasparyan Greta

Title:

Սպահանի Ալի Ղափու և Չեհել Սոթուն պալատների որմնանկարների ընդօրինակությունները Սարգիս Խաչատուրյանի ստեղծագործություններում

Other title:

Саргис Хачатурян: копии фресок в дворцах Али Капу и Чеел Сотун в Исфахане ; Sarkis Khatchadourian’s Copies of the Frescoes in Ali Qapu and Chehel Sotoun Palaces of Isfahan

Creator:

Գասպարյան, Գրետա

Corporate Creators:

Մատենադարան. Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի ինստիտուտ

Subject:

Որմնանկարչություն

Uncontrolled Keywords:

Ալի Ղափու ; Չեհել Սոթուն ; Սեֆյան ժամանակաշրջան ; շահ Աբբաս ; Սարգիս Խաչատուրյան ; պարսկական որմնանկար ; վերականգնում ; որմնանկարի ընդօրինակություն

Coverage:

428-437

Abstract:

The role of the three-century-long rule of the Sefevid dynasty is vital in the history of Iran. At the beginning of his reign (in 1598) Shah Abbas moved the capital from Qazvin to Isfahan in order to establish a large center with rich cultural environment for connecting the East and West. Then started the construction of palaces among which Ali Qapu and Chehel Sotoun were of primary importance. In the early 20th century, the Pahlavis initiated the restoration of the palaces. In the 1930s, specialists were invited to Iran, one of them being painter Sarkis Katchadourian. He was responsible for the copy and, in case of necessity, for the restoration of the frescoes that were almost on the verge of destruction. The work lasted for several years, which enabled Katchadourian to exhibit his copies in a number of museums all over the world. This article discusses Katchadourian’s works of the Isfahan period. Five compositions are analyzed, and the painter’s copies are compared with the extant originals.
В истории Ирана неоценима роль трехвекового правления шахской династии Сефевидов. В начале своего правления, в 1598 году, Шах Аббас перенес столицу из Казвина в Исфахан с целью создать крупный центр, связывающий Восток с Западом, который одновременно обладал бы и богатой культурной средой. После этого началось строительство дворцов, среди которых первостепенное значение получили Али Капу и Чеел Сотун. В начале XX века, по приказу династии Пехлеви, начинаются работы по восстановлению дворцов. В 1930-е годы в Исфахан были приглашены специалисты по реставрации, среди которых был художник Саркис Хачатурян. Именно ему было доверено копирование фресок, находящихся на грани исчезновения, а в случае необходимости, их восстановление. Работы длились несколько лет, что позволило Хачатуряну выставить свои копии в известных музеях многих стран. В статье частично освещены произведения Саркиса Хачатуряна исфаханского периода, проанализированы пять композиций, произведен сравнительный анализ работ художника с сохранившимися оригиналами.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մատենադարան

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Language:

hy ; հայերեն

General note:

Մատենադարանի 60-ամյակին նվիրված`5-րդ երիտասարդական գիտաժողովինյութերից (2019, նոյեմբերի 28-30)

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

Երևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան Մատենադարան