Object structure

Publication Details:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին մեկ անգամ:

Journal or Publication Title:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Date of publication:

2015

Volume:

1

Official URL:


Additional Information:

Аракелян Л., Arakelyan L.

Title:

Ֆիզիկամաթեմատիկական հոսքում սովորողների մոտ կրկնությունների կազմակերպման մի մանրապատում

Other title:

Об одной миниатюре по организации повторений у учащихся физико-математического потока ; Detailed Description of Organizing Repetitions for the Students Of Physics Mathematics Stream

Creator:

Առաքելյան, Լիլիթ

Corporate Creators:

Արցախի պետական համալսարան

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Subject:

Մաթեմատիկաի դասավանդման մեթոդիկա

Uncontrolled Keywords:

հատվածի բաժանում ; միջնագծերի հատկություն ; կիսորդի հատկություն ; զուգահեռագիծ ; սեղան ; ծանրության կենտրոն ; եռանկյունների նմանություն

Coverage:

17-20

Abstract:

В работе предлагается одна миниатюра по организации повторений, при которой повторение организуется с помощью решения одной и той же задачи несколькими способами, а также на основе умения оформлять обоснования данных решений. В результате этой работы знания учащихся систематизируются. Предлагается задача на построение и каждый раз, к условиям задачи прибавляя еще одно условие, организуется повторение соответствующих тем планиметрии.
This scientific work proposes a detailed description of organizing repetitions. Repetition is organized by means of the solution of the same task in several ways and on the basis of ability to make out justifications of these decisions. As the result of this work pupils’ knowledge is systematized and stabilized. It is proposed to construct a sum, adding one more term to the given terms of the sum each time. This way, repetition of corresponding theme of planimetry is organized.
Աշխատանքում առաջարկվում է կրկնությունների կազմակերպման մի մանրապատում, որի դեպքում կրկնությունը կազմակերպվում է միևնույն խնդրի տարμեր լուծումները գտնելու միջոցով, ինչպես նաև տրված լուծումները հիմնավորելու կարողության ձևավորման հիման վրա: Աշխատանքի կատարման արդյունքում սովորողների գիտելիքները համակարգվում և կայունանում են: Առաջարկվում է կառուցման վերաբերյալ մի խնդիր և տրված խնդրի պայմաններին ամեն անգամ ավելացնելով ևս մի պայման կազմակերպվում է հարթաչափության համապատասխան թեմաների կրկնությունը:

Place of publishing:

Ստեփանակերտ

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

Արցախի պետական համալսարան