Օբյեկտ

Վերնագիր: Проблема методов преподавания современного английского языка

Ստեղծողը:

Дурасанян, Нарине

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին մեկ անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիվ:

2015

Հատոր:

1

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Դուրասանյան Ն., Durasanyan N.

Այլ վերնագիր:

Ժամանակակից անգլերենի դասավանդման մեթոդների հիմնահարցը ; Problem of the Methods of Modern English Teaching

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Ծածկույթ:

121-125

Ամփոփում:

Հոդվածում քննարկվում են օտար լեզուների դասավանդման տարբեր մեթոդները բուհերում: Հատուկ ուշադրություն է դարձվել հետևյալ մեթոդներին` ուղղակի մեթոդ, քերականական-թարգմանչական, աուդիո-տեսական, աուդիո-բառային, հաղորդակցման և այլն: Արծարծվում են օրինակներ օտար լեզվի մեթոդների ուսուցման մասին ըստ հաղորդակցման մեթոդաբանության: Հաղորդակցման մեթոդը բարելավում է օտար լեզվով շփվելու հմտությունները: Այսպիսով, օգտագործվում են հետևյալ մեթոդները` խաղեր, ներկայացումներ PowerPoint-ում, տեսանյութեր, վիդեո դասեր, զրույցներ բնիկ խոսնակների հետ Skype-ի միջոցով: Պորտֆոլիո կրթական տեխնոլոգիան ոչ միայն ստեղծում է հնարավորություններ ուսանողների ձեռքբերումների ոչ պաշտոնական գնահատմանը ըստ առարկայի, այլև մեծացնում է ուսանողների մոտիվացիան իրենց հետագա հմտությունների բարելավմանը:
The article discusses various methods of teaching foreign languages in universities. Particular attention is paid to the following methods: the direct method, grammar-translation, audio-visual, audiolingual, communicative and others. Examples of teaching foreign language according to Communicative Language Teaching are examined. The communicative approach helps to improve the target language speaking skills. For this purpose the following techniques are used: games, PowerPoint presentations, watching films, video lessons, conversations with a native speaker on Skype. The educational technology "Portfolio" creates not only the possibility of an informal assessment of the learners' achievements on the given subject, but also raises their motivation in future improvement of their skills. В статье рассматриваются различные методы обучения иностранным языкам в вузах. Особое внимание было уделено следующим методам: прямому методу, грамматико-переводному, аудиовизуальному, аудиолингвальному, коммуникативному и другим. Pассмотрены примеры приемов преподавания иностранного языка по коммуникативной методике, которая позволяет улучшить навыки общения на иностранном языке. Для этого используются следующие приемы: игры, презентации в PowerPoint, просмотры видеофильмов, видеоуроки, беседы с носителем языка по Skype. Образовательная технология «портфолио» не только создаѐт возможности неформального оценивания достижений учащихся по предмету, но также повышает их мотивацию в дальнейшем совершенствовании своих навыков.

Հրատարակության վայրը:

Ստեփանակերտ

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:362943

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jan 12, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Sep 14, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

13

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/392085

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն