Publication Details:
Journal or Publication Title:
Գիտական Արցախ=Scientific Artsakh=Научный Арцах
Date of publication:
Volume:
Number:
ISSN:
Official URL:
www.artsakhlib.am
Additional Information:
Ներսիսյան Լարիաննա, Nersisyan Larianna
Title:
Некоторые методологические вопросы преподавания поп-джазового пения
Other title:
Փոփ-ջազ երգեցողության ուսուցման մեթոդական հարցեր ; Some Methodological Questions of Teaching Pop-Jazz Singing
Creator:
Subject:
Uncontrolled Keywords:
вокальное искусство ; поп-джазовое пение ; методологические подходы ; задачи исследования ; задачи педагога ; методическием навыки ; вокальные упражнения ; технический аппарат вокалиста
Abstract:
Цель статьи: рассмотреть методологические задачи обучения искусству поп-джазового пения на современном этапе, связанные с исполнительским техническим аппаратом вокалиста, начиная с первоначального этапа по становлению и развитию голоса учащегося. Задачи: на основе педагогического опыта представить методологические подходы к обучению искусства поп-джазового пения. Отмечается, в частности, что учащиеся начинают занятия на разном возрастном этапе, поэтому профессиональное образование и методика его преподавания в музыкальных вузах должны способствовать этому процессу. Отмечается и задача педагога - быть внимательным и обеспечить индивидуальный подход к каждому студенту в соответствии с его способностями, уровнем развития, и, конечно же, учитывать стилевые предпочтения в поп- или джазовой музыке. Методология статьи. Статья написана с использованием описательного и аналитического метода и на основе музыковедческого подхода, при этом учитывются и факторы, касающиеся особенностей исполнительского искусства. Обработан ряд научно-исследовательской литературы и приведены некоторые значительные высказывания, используемая литература, а также нотные примеры и упражнения на основе предложенных автором эмпирических методов и соответствующие упражнения для овладения музыкально-исполнительскими навыками поп-джазового пения. В заключении статьи автор констатирует, что обучение поп-джазовой музыки в рамках консерваторно-вузовских диссциплин началось только 25 лет назад и его методика до сих пор формируется. В последние годы на кафедре организовывается научная библиотека и дискография, поэтому возникла необходимость в научных трудах для образовательного процесса.
Հոդվածի նպատակն է դիտարկել արդի ժամանակներում փոփ-ջազային երգարվեստի ուսուցման մեթոդական խնդիրները՝ պայմանավորված երգչի կատարողական տեխնիկական ապարատով՝ սկսած ուսուցման սկզբնական փուլից։ Հեղինակը ներկայացնում է իր՝ մանկավարժական փորձով հիմնավորած մեթոդական մոտեցումները, որոնց նվիրված է այս հոդվածը: Հեղինակը նշում է հետևյալ խնդիրը. սաներն իրենց ուսումը սկսում են տարբեր տարիքից, ուստի մասնագիտական կրթությունն ու երաժշտական բուհերում դասավանդման մեթոդները պետք է նպաստեն այդ գործընթացին։ Նշվում է նաև ուսուցչին վերաբերվող խնդիրը՝ լինել ուշադիր և անհատական մոտեցում ցուցաբերել յուրաքանչյուր սանի նկատմամբ՝ իր կարողություններին, զարգացման մակարդակին համապատասխան, և, իհարկե, հաշվի առնել ոճային նախասիրությունները՝ փոփ կամ ջազ երաժշտությունը։ Հոդվածը գրված է երաժշտագիտական մոտեցմամբ՝ նկարագրական և վերլուծական մեթոդներով: Հաշվի առնելով նաև կատարողական արվեստի առանձնահատկությունները՝ մշակվել է հետազոտական գրականություն, և մեջբերվել են որոշ նշանակալից դրույթներ։ Բերված են նոտային օրինակներ և վարժություններ: Հոդվածում հեղինակն առաջարկում է էմպիրիկ մեթոդներ՝ բազմամյա պրակտիկ աշխատանքի օրինակով, ինչպես նաև փոփ-ջազային երգարվեստի երաժշտական և կատարողական հմտությունների յուրացման մեթոդներ և դրանց համապատասխան վարժություններ։ Հոդվածի վերջաբանում հեղինակը իրավացիորեն նշում է, որ կոնսերվատորիական բուհական դասընթացների շրջանակներում փոփ-ջազային երաժշտության դասավանդումը ստեղծվել է ընդամենը 25 տարի առաջ և շարունակվում է ձևավորվել։ Միայն վերջին տարիներին ամբիոնում հիմնվել է գիտական գրադարան, դիսկոգրաֆիա, և ուսումնական գործընթացի համար անհրաժեշտ են գիտական աշխատանքներ։
The purpose of the article is to consider the methodological tasks of teaching the art of pop-jazz singing at the present stage, related to the performing technical apparatus of the vocalist, starting from the beginning stage and through the formation and development the student's voice. Tasks: methodological approaches based on pedagogical experience, which this article is devoted to, are presented. The author notes that students start classes at different ages, so professional education and teaching methods in music universities should contribute to this process. The task of the teacher is also noted - to be attentive and provide an individual approach to each student in accordance with his abilities, level of development, and of course, take into account style preferences - pop or jazz music. The article is written using descriptive and analytical methods of presentation with a musicological approach, also taking into account the features of the performing arts, a number of research literature has been processed and some significant statements have been cited. Note examples and exercises are based on the empirical methods of many years of practical work proposed by the author, and the corresponding exercises for mastering the musical and performing skills of pop-jazz singing are given. In the conclusion of the article, the author fairly states that the teaching of pop-jazz music within the framework of conservatory-university disciplines was created only 25 years ago and is still being formed. And only in recent years, a scientific library and discography have been organized at the department, so scientific works are needed for the educational process.
Place of publishing:
Երևան