Ցույց տուր կառուցվածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին մեկ անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիվ:

2015

Հատոր:

1

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Аванесян Н., Hovhannisyan N.

Վերնագիր:

Եղիշե Չարենցի մահվան տեսիլները

Այլ վերնագիր:

Видения смерти Е.Чаренца ; E. Charents’ Visions of Death

Ստեղծողը:

Հովհաննիսյան, Նարինե

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Խորագիր:

Գրականագիտություն

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

Ցեղասպանություն ; հոգեհարված ; ուղեղային մորմոք ; չարչարանքի տեսիլ ; մահվան տեսիլ ; հոգեբանական պահ ; հոգեվիճակի պատմություն ; զգայության բևեռացում ; մտասևեռում ; սիրո արվեստ

Ծածկույթ:

47-54

Ամփոփում:

Психологическая травма, нанесенная геноцидом целому поколению, как бы ни вытеснялась вглубь сознания, для Чаренца оставалась постоянным психологическим ощущением. Со временем оно трансформировалось в «скорбь мозга», а та - в бесконечные видения смерти. Психологический момент становится историей душевного состояния. Видения мучений повторяются на протяжении всей жизни, достигнув своего пика в поэзии 1930-х годов. Чрезмерное напряжение и концентрация чувств ощутима даже в поэтическом искусстве последнего периода, посвященного любви и страсти.
The psychological injury made by genocide to the whole generation how it was forced out deep into consciousnesses, for Charents remained a constant psychological feeling. Over time it was transformed to " brain grief", which in its turn was being transformed into infinite visions of death. The psychological point becomes a history of emotional state. Visions of tortures re-repeat throughout all his life, having reached the extreme culmination in the poetry of the 1930s. The excessive tension and concentration of feelings is notable even in poetic art of the last period devoted to love and passion.
Ցեղասպանության` մի ամբողջ սերնդի ցնցած հոգեհարվածը որքան էլ արտամղվելու ներքին ընթացք ունենար, Չարենցի մեջ մնալու էր որպես մշտառկա հոգեզգացողություն` տարիների հետ վերափոխվելով «ուղեղային մորմոքի», ուղեղային մորմոքն էլ` շարունակական մահվան տեսիլների : Հոգեբանական պահը դառնում է հոգեվիճակի պատմություն: Չարչարանքի տեսիլները վերակրկնվում են կյանքի ճանապարհին` ծայրահեղ բևեռացման հասնելով 1930-ական թթ. պայմաններում: Զգայության ու մտասևեռումի արտակարգ շիկացումն զգալի է նույնիսկ վերջին շրջանի սիրո և սեռի բանաստեղծական արվեստում:

Հրատարակության վայրը:

Ստեփանակերտ

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան