Հրապարակման մանրամասներ:
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Հրապարակման ամսաթիվ:
Հատոր:
ISSN:
Պաշտոնական URL:
Լրացուցիչ տեղեկություն:
Վերնագիր:
Զանգվածային զբոսաշրջային միջոցառումների միջազգային փորձը
Այլ վերնագիր:
Международный опыт массовых туристических мероприятий ; International Experience Of Mass Tourist Events
Ստեղծողը:
Համատեղ հեղինակները:
Աջակից(ներ):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Խորագիր:
Չվերահսկվող բանալի բառեր:
զանգվածային ; միջոցառում ; գլոբալացում ; բրենդինգ ; մարքեթինգ ; գործիք ; զանգվածային զբոսաշրջային միջոցառումների միջազգային փորձը
Ծածկույթ:
Ամփոփում:
Հոդվածում ներկայացվում է զանգվածային զբոսաշրջային միջոցառումների միջազգային փորձը: Զանգվածային զբոսաշրջությունը ավանդաբար ոչ արդյունավետ գլոբալացման ամենաարդյունավետ գործիքն է: Զբոսաշրջային ուղևորությունները, ինչպես երկրների ներսում, այնպես էլ արտասահմանում աստիճանաբար ձեռք են բերում որակապես այլ բնույթ։ Դրանք հետապնդում են արդեն ոչ միայն ժամանցային, այլ նաև ճանաչողական նպատակներ։ Երթուղիների մեջ ավելի հաճախ սկսում են ներառվել պատմական վայրեր, մշակութային հուշարձաններ։ Զբոսաշրջային հավաքները և դրանց ծրագրի մեջ անցկացվող մրցույթները ունեն տարբեր նպատակներ և լուծում են տարատեսակ խնդիրներ: Ցանկացած խավի զբոսաշրջային հավաքի ծրագիր ներառում է երկու միջոցառումներ` զանգվածային- քաղաքական և սպորտային:
В статье представлен зарубежный опыт массовых туристических мероприятий. Массовый туризм – самый действенный инструмент традиционно малоэффективной глобализации. Туристские поездки как внутри стран, так и за границу постепенно приобретают качественно иной характер. Они преследуют не только развлекательные, но и познавательные цели. Исторические места и памятники культуры все чаще включаются в маршруты. Туристские слеты и соревнования, проводимые по своей программе, преследуют разные цели и решают разные задачи. В программу туристского слета любого класса входят два мероприятия: массово-политическое и спортивное.
Mass tourism events are one of the most effective tools for a traditionally ineffective globalization. Tourist trips, both within countries and abroad, are gradually acquiring a qualitatively different character. They pursue not only entertainment, but also cognitive goals. International events are the most important promoting factor in tourism. They significantly affect the development, marketing plans and competitiveness of most tourist areas. Tourist orienteering competitions are usually held in a team format, often with backpacks and double loads, in some cases at night. In the case of the latter option, such competitions are closer to military-applied ones in their nature. They remain as they were thousands of years ago and are of paramount importance. Such activities form a strong value system and give the individual a well-rounded military intelligence. The most important problem of modern tourism is increasing its efficiency. The analysis of the development of world tourism shows that its effectiveness largely depends on the formation of a highly profitable and prestigious entertainment industry.
Հրատարակության վայրը:
Ստեփանակերտ
Տեսակ:
Ձևաչափ:
Թվայնացում:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան