Publication Details:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Մեթոդական ցուցումներ՝«Երբ արեվը դադարում է շողալ» խմբային աջակցող հեղինակային հոգեթերապիայի շարքից
Other title:
Methodological Instructions From Collective Supportive Author's Psychotherapy “When The Sun StopsShining” ; Методические указанияиз ряда групповой поддерживающей авторской психотерапии «Когда солнце перестает сиять»
Creator:
Corporate Creators:
Contributor(s):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
խմբային աջակցող հոգեթերապիա ; կարոտ, ; մեղքի զգացում ; պատերազմ, ; տեղահանված դպրոցականներ
Coverage:
Abstract:
Սույն աշխատանքում ներկայացված են պատումներ և վերլուծություններ՝ «Երբ արևը դադարում է շողալ» խմբային աջակցող հեղինակային հոգեթերապիայի շարքից: Հեղինակային թերապևտիկ աշխատանքներն իրականացվել են Հադրութից տեղահանված դեռահասների շրջանում: Հոգեթերապևտիկ խմբի ձևավորման համար կիրառվել են ախտորոշման և մոնիթորինգի գործիքներ, որոնք ընդունված են Առողջապահության համաշխարհային կազմակեր- պության արձանագրություններով: Խմբի հետ աշխատանքում կիրառվել են տարատեսակ տեխնիկաներ, պրոյեկտիվ մեթոդներ, վարժություններ և խթանող առաջադրանքներ:
В статье представлены нарративы и анализы из ряда групповой поддерживающей авторской психотерапии «Когда солнце перестает сиять». Авторские терапевтические работы проведены в кругу подростков, переселенных из Гадрута. Для формирования психотерапевтической группы использовались инструменты диагностики и мониторинга, принятые протоколами Всемирной организации здравоохранения. В работе с группой использовались различные техники, проективные методы, упражнения и стимулирующие задания.
This article presents narratives and analyzes from the collective supportive author's psychotherapy "When the Sun Stops Shining". Psychotherapeutic work was carried out with teenagers resettled from Hadrut. To form a psychotherapeutic group, diagnostic and monitoring tools adopted by the protocols of the World Health Organization were used. In working with the group, various techniques, exercises and stimulating tasks were used.
Place of publishing:
Ստեփանակերտ
Type:
Format:
Digitization:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան