Ցոյց տուր կառուցուածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին մեկ անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիւ:

2016

Հատոր:

1

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Аракелян Г., Arakelyan G.

Վերնագիր:

Խնդիրներ համակցված երկրաչափական պակտերների վերաբերյալ

Այլ վերնագիր:

Задачи о совмещенных геометрических фигурах ; Tasks On Combined Geometric Figures

Ստեղծողը:

Առաքելյան, Գայանե

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Խորագիր:

Մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկա

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

համակցված երկրաչափական պատկերներ ; ներգծյալ և արտագծյալ պատկերներ ; տարածական պատկերներ ; ներգծյալ գլան ; արտագծյալ գլան ; ներգծյալ գունդ ; ներգծյալ բուրգ ; ներգծյալ կոն ; ներգծյալ պրիզմա ; արտագծյալ պրիզմա

Ծածկոյթ:

43-47

Ամփոփում:

В обычной жизни часто возникает необходимость обозреть такое взаимное расположение пространственных фигур, при котором одна из них содержит другую. В часности, взаимное расположение таких двух фигур как вписанные и описанные фигуры. В статье рассматриваются задачи о совмещенных геометрических фигурах, которые обогащают знания учащихся и развивают их пространственное представление.
In everyday life it is often necessary to observe such mutual arrangement of spatial figures in which one of them contains another. Especially, mental arrangement of the two figures, as inscribed and circumscribed figures. The article deals with the tasks on combined geometric figures which enrich the knowledge of students and develop their spatial representation․
Առօրյա կյանքում հաճախ անհրաժեշտություն է առաջանում դիտարկել տարածական պատկերների այնպիսի փոխադարձ դասավորվածություններ, որոնցում նրանցից մեկը որոշակի ձևով պարունակվում է մյուսում կամ պարունակում է մյուսը: Երկու պատկերների այդպիսի փոխադարձ դասավորվածության մասնավոր դեպք են ներգծած և արտագծած պատկերները: Հոդվածում դիտարկվում են համակցված երկրաչափական պատկերների վերաμերյալ խնդիրներ, որոնք հարստացնում են սովորողների գիտելիքները, զարգացնում նրանց տարածական պատկերացումներն ու երևակայությունները:

Հրատարակութեան վայրը:

Ստեփանակերտ

Տեսակ:

Հոդված

Ձեւաչափ:

pdf

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան