Object structure

Publication Details:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին մեկ անգամ:

Journal or Publication Title:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Date of publication:

2016

Volume:

1

Official URL:


Additional Information:

Григорян Г., Мирзаджанян А., Grigoryan G., Mirzajanyan A.

Title:

Ներառական կրթության հոգեբանական բաղադրիչը ԼՂՀ ներառական դպրոցներում

Other title:

Психологическое содержимое инклюзивного образования в инклюзивных школах НКР ; Psychological Content Of Inclusive Education At Inclusive Schools Of Nkr

Creator:

Գրիգորյան, Գոհար ; Միրզաջանյան, Արև

Corporate Creators:

Արցախի պետական համալսարան

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Subject:

Հոգեբանություն

Uncontrolled Keywords:

ներառական կրթություն ; պրոյեկտիվ մեթոդիկաներ ; ուսումնական մոտիվացիա, ; զգացմունքային հակազդում ; հոգեբանական էքսպեկտացիա ; հոգեբանական բաղադրիչ ; ներառականության սահմանում

Coverage:

210-213

Abstract:

В данной статье затрагивается тема психологического содержимого одного из актуальных методов организации образования - инклюзивного образования. Описываются факторы, которые образуют эту содержимую и делается попытка определения путей организации инклюзивного обучения, которые позволят сделать процесс обучения детей с особыми нуждами более многосторонним и эффективным. Толерантным отношением общества к ребенку обусловлена взаимная толерантность ребенка к обществу.
The article touches the psychological content of one of the current ways of organizing the educational process-the inclusive education. Those factors are described, which take part in the process of structuring that content and a trial is made to find out the formulation of inclusivity that will help the tutoring process to become more effective and comprehensive. The base of inclusive education is a child with special needs (disabled child) and depending on the fact how carefully and kindly the society treats this child, the social leniency will be reached. Հոդվածում արծարծվում է կրթության կազմակերպման արդիական ձևերից մեկի՝ ներառական կրթության հոգեբանական բաղադրիչը, նկարագրվում են ձևավորող գործոնները: Փորձ է արվում գտնելու ներառական կրթության կազմակերպման այն ուղին, որը թույլ կտա ուսումնառության պրոցեսը դարձնել արդյունավետ: Ներառականության առանցքում հատուկ կարիքներով երեխան է՝ իր զգացմունքներով և հասարակության հետ կապեր կառուցելու իր ունակությամբ և, կախված նրանից, թե ինչպիսին է հասարակության կարեկցանքը երեխայի հանդեպ, վերջինս էլ նույնքան կարեկից կլինի հասարակության նկատմամբ:

Place of publishing:

Ստեփանակերտ

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

Արցախի պետական համալսարան