Ցույց տուր կառուցվածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին մեկ անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիվ:

1998-

Հատոր:

2017

Համար:

1

ISSN:

1829-4375

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Давтян Н․, Davtyan N․

Վերնագիր:

Կենսաբանության աշխարհայացքային նշանակության թեմաների ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցում

Այլ վերնագիր:

Организация обучения тем мировоззренческого значения биологии в старшей школе ; The Organization Of Training Of Biographical Worldview Themes In The High School

Ստեղծողը:

Դավթյան, Նելլի

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Խորագիր:

Կենսաբանության դասավանդման մեթոդիկա

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

աշխարհայացք ; գործառույթ ; ուսուցում ; բնագիտություն ; կարծիք ; համոզմունք ; գիտելիք ; ավագ դպրոց

Ծածկույթ:

95-99

Ամփոփում:

В статье представлены научно-теоретические и методологические анализы формирования мировоззрения учащихся – проблемы, являющиеся составной частью учебного процесса. Научно обосновываются мировоззренческие функции биологии, выясняются методы и средства их осуществления. Методическую систему, утвержденную посредством осуществленного в старшей школе экспериментального исследования, можно с успехом внедрить в учебный процесс школы.
The article presents the subject matter of the educational process, the scientific and methodological analyses of the formation of pupils' outlook. The worldwide functions of biology are scentifically substantiated, the methods and means of their implementation are illustrated. A methodological system approved through experimental research in high schools can be successfully implemented in the process of schoolchildren's learning.
Հոդվածում ներկայացվում են ուսումնական գործընթացի բաղկացուցիչ մասը հանդիսացող հիմնահարցի՝ սովորողների աշխարհայացքի ձևավորման գիտատեսական և մեթոդաբանական վերլուծությունները: Գիտականորեն հիմնավորվում են կենսաբանության աշխարհայացքային գործառույթները, պարզաբանվում՝ դրանց իրականացման մեթոդներն ու միջոցները: Ավագ դպրոցներում իրականացված փորձարարական հետազոտության միջոցով հաստատված մեթոդական համակարգը կարելի է հաջողությամբ ներդնել դպրոցականների ուսուցման գործընթացում:

Հրատարակության վայրը:

Ստեփանակերտ

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան