Publication Details:
Հանդեսը լույս է տեսնում տարին մեկ անգամ:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Ուսուցչի ստեղծագործական մոտեցումները կենսաբանության դասերին
Other title:
Творческий подход учителя к урокам биологии ; Teacher’s Creative Approaches To Biology Classes
Creator:
Corporate Creators:
Contributor(s):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Subject:
Կենսաբանություն դասավանդման մեթոդիկա
Uncontrolled Keywords:
մանկավարժական մեթոդներ ; պատմել ; ցուցադրություն ; լաբորատոր աշխատանք ; էքսկուրսիա ; ՏՀՏ միջոցներ ; գրավիչ մուտք ; պրոբլեմային իրավիճակ ; գրավիչ ելք ; ցուցադրական աշխատանք ; ուսումնական ճամփորդություն
Coverage:
Table of contents:
В статье говорится о различных педагогических методах, используемых в преподавании биологии в средних учебных заведениях. Методы являются инструментами и средствами информирования, посредством которых учитель влияет на сознание и чувства учащихся информацией, способствуя формированию их мировоззрения. Творческий подход дает учителю возможность эффективно организовывать урок и обучать учеников мыслить, рассуждать и самостоятельно делать выводы.
The article includes various methods and tools used in teaching biology in secondary education institutions, which are tools and means of communicating knowledge, and through which the instructor influences the students' awareness and senses by providing them with new information, promoting their outlook. At the same time it gives the teacher an opportunity to organize the lesson in a scientific way, and the students to think independently, to judge and make final conclusions.
Հոդվածում տեղ են գտել հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում կենսաբանության առարկայի ուսուցման ժամանակ կիրառվող տարաբնույթ մեթոդներն ու հնարները, որոնց օգնությամբ ուսուցիչը, ներգործելով սովորողների գիտակցության ու զգացմունքների վրա` նոր տեղեկություններ է հաղորդում, նպաստում աշակերտների աշխարհայացքի ձևավորմանը: Ուսուցման նկատմամբ ցուցաբերված ստեղծագործական մոտեցումը ուսուցչին հնարավորություն է տալիս արդյունավետորեն կազմակերպելու դասը, իսկ սովորողներին՝ ինքնուրույն մտածելու, դատելու, եզրահանգումներ կատարելու:
Place of publishing:
Ստեփանակերտ
Type:
Format:
Digitization:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան