Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Date of publication:

2023

Number:

2 (61)

ISSN:

1829-0531

Official URL:

click here to follow the link

Additional Information:

Галстян Гамлет, Galstyan Gamlet

Title:

ԿԱՊԿ ունեցող սովորողների խոսքի զարգացումը տեղեկատվական տեխնոլոգիաների միջոցով

Other title:

Развитие речи учащихся НОУО посредством информационных технологий ; The speech development of the NSEC lerners thpough the information technologies

Creator:

Գալստյան, Համլետ

Corporate Creators:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Subject:

Մանկավարժություն

Uncontrolled Keywords:

ԿԱՊԿ ունեցող սովորողներ ; խոսքի զարգացում ; տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ ; հաղորդակցական կարողություններ

Coverage:

119-124

Abstract:

Սույն հոդվածի նպատակն է տեղեկատվական տեխնոլոգիաների միջոցով զարգացնել ԿԱՊԿ ունեցող սովորողների բանավոր խոսքը, մշակել այն գործիքակազմը, որը կօգնի այդպիսի համակազմ ունեցող սովորողների խոսքի զարգացմանը, բացահայտել էլեկտրոնային գործիքների կարևորությունը միջին դպրոցի ուսուցման գործընթացում: Ուսումնասիրության ընթացքում եկել ենք այն եզրակացության, որ տեղեկատվական տեխնոլոգիաներն օժանդակում են ԿԱՊԿ ունեցող սովորողների խոսքի զարգացմանը, որի հիմքում էական դերակատարում ունի ուսուցիչ-աշակերտ համագործակցությունը:
Целью данной статьи является развитие устной речи учащихся НОУО посредством информационных технологий, разработка средств, которые помогут развитию речи учащихся с такими признаками, раскрытие значения электронных средств в учебном процессе средней школы. В ходе исследования мы пришли к выводу, что информационные технологии помогают развитию речи учащихся НОУО, в основе чего лежит значительная роль сотрудничества учитель-ученик. Все это побуждает учащихся НОУО : а. общаться с друзьями посредством движений «жестов» и экстралингвистических средств, развивать устную речь, б. передавать информацию друзьям и учителю.
The purpose of this article is to develop the oral speech of pupils NSEC through information technologies, to elaborate tools that will help develop the speech of pupils with such characteristics, to reveal the importance of electronic means in the educational process of secondary school. In the course of the study, we came to the conclusion that information technologies help to develop the speech of pupils NSEC, which is based on the significant role of teacher-student cooperation. All this encourages pupils NSEC: а. To communicate with friends through movements «gestures» and extra-linguistic means, to develop oral speech, b. To share information with friends and teacher

Place of publishing:

Երևան

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան