Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Հրապարակման ամսաթիվ:
Հատոր:
Լրացուցիչ տեղեկություն:
Angelush Lusine, Ангелуш Лусине
Վերնագիր:
Երևան քաղաքի ուսանողության լեզվական վարքագիծը և միջմշակութային հաղորդակցումը
Այլ վերնագիր:
Language behavior and intercultural communication of students of Yerevan ; Языковое поведение и межкультурная коммуникация студентов города Ереван
Ստեղծողը:
Համատեղ հեղինակները:
ՀՀ ԳԱԱ Հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտ
Խորագիր:
Միջմշակութային հաղորդակցում ; Լեզվամշակույթ
Չվերահսկվող բանալի բառեր:
լեզվական վարք ; ուսանողություն ; երկլեզվություն ; օտար լեզուներ
Ծածկույթ:
Ամփոփում:
Աշխատանքում ներկայացված է Երևան քաղաքի բուհերում սովորող ուսանողների լեզվական վարքագիծը: Հետազոտության համար ընտրվել է Երևան քաղաքը, քանի որ այն, բացի Հայաստանի ամենախոշոր քաղաք և մայրաքաղաք լինելուց, նաև ամենամեծն է բնակչության թվով: Երևանում են կենտրոնացած մեծ թվով կրթական և մշակութային օջախներ, բուհեր, լեզվի կենտրոններ: Այստեղ են գալիս սովորելու ևաշխատելու նաև մարզերի բնակիչները: Այսպիսով, Երևանում հարցումների մասնակիցները ոչ միայն երևանաբնակներն են, այլև մարզերից եկածները;
The processes of the globalizing world modernize the problems of linguistic behavior and importance of languages in sector of education. Linguistic behavior becomes one of the main ways of social behavior. The availability of information opens new perspectives, gives choices, creates competitive field, where it’s necessary to purchase new knowledge constantly. This situation directly affects the linguistic behavior of society, its manifestations, the goals and forms of learning languages.
Происходящие в современном глобализирующемся мире процессы, формирование информационного общества актуализируют вопросы языкового поведения и значение языков в образовательной сфере. Языковое поведение становится одним из основных видов социального поведения. Доступность информации дает возможность выбора, создает новые перспективы, конкуренцию, и в этих условиях важно непрерывно получать новые знания.
Հրատարակիչ:
ՀՀ ԳԱԱ Հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտ
Տեսակ:
Ձևաչափ:
Նույնացուցիչ:
սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար