Ցոյց տուր կառուցուածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Բանբեր Մատենադարանի=Bulletin of Matenadaran= Вестник Матенадарана

Հրապարակման ամսաթիւ:

2021

Համար:

31

ISSN:

1829-054X

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Гаспарян Грета, Gasparyan Greta

Վերնագիր:

Սպահանի Չեհել Սոթուն պալատի և խոջայական որոշ ապարանքների որմնանկարների գեղարվեստական ընդհանրությունները

Այլ վերնագիր:

Художественная общность между особняками ходжей и дворцом Чеел Сотун в Исфахане ; The Artistic Similarities Between the Frescoes of Khoja Mansions and the Chehel Sotoun Palace in Isfahan

Ստեղծողը:

Գասպարյան, Գրետա

Համատեղ հեղինակները:

Մատենադարան. Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի ինստիտուտ

Խորագիր:

Որմնանկարչություն

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

որմնանկարի գեղարվեստական ընդհանրություն ; Չեհել Սոթուն ; Նոր Ջուղա ; որմնանկար ; խոջայական ապարանք ; Շահ Աբբաս ; Սեֆյան ժամանակաշրջան ; իրանականարվեստ ; հայ արվեստ

Ծածկոյթ:

240-250

Ամփոփում:

Due to the great deportation of Armenians organized by Shah Abbas at the end of the 16th century, they settled in a number of cities of Iran. Having founded New Julfa (which later became a quarter of Isfahan), they significantly contributed to Iranian art, creating works with blended traditions of Armenian, Iranian and European arts in the new cultural environment. This article is an attempt to reveal some similarities and differences between about two dozen frescoes of the famous Chehel Sotoun Palace and four khoja mansions in New Julfa. Their similarities are mainly manifest in the thematic depictions of war, hunting, scenes of wine-drinking, love scenes and pictorial figures typical of the Isfahan school of miniature, in portraits painted with detailed pictorial solutions, as well as in the use of specific ornamentation.
Великое переселение армян Шахом Аббасом в конце 16-го века привело к их расселению в ряде иранских городов. Часть армян основала населенный пункт Новая Джульфа (ставший в дальнейшем кварталом Исфахана). Они внесли значительный вклад в искусство Ирана, создав в новой культурной среде произведения, характеризующиеся взаимодействием традиций армянского, иранского и европейского искусства. В статье выявляется общность и различия художественных особенностей фресок четырех особняков ходжей в Новой Джульфе и двух десятков фресок знаменитого дворца Чеел Сотун. Их общность заметна в основном в тематических изображениях войны, охоты, застолья и любви, в формах, характерных для Исфаханской школы миниатюры, в портретах, написанных с подобными изобразительными решениями, а также в своеобразном орнаменте.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Մատենադարան

Տեսակ:

Հոդված

Ձեւաչափ:

pdf

Ֆիզիկական այլ նկարագրութիւն:

նկ․

Լեզու:

hy ; հայերեն

Գլխաւոր նշումը:

Գևորգ Աբգարյանի ծննդյան 100-ամյակին նվիրված՝ «Երիտասարդական 6-րդ գիտաժողովի» (նոյեմբերի 26-28, 2020) նյութերից

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

Երևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան Մատենադարան