Journal or Publication Title:
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Хачатрян Лилит, Խաչատրյան Լիլիթ
Title:
On the Definition of Gender Identity Disorder in Adolescence
Other title:
Об определении деструкции полоролевой идентичности в подростковом возрасте ; Դեռահասության տարիքում սեռադերային նույնականացման դեստրուկցիայի սահմանման շուրջ
Creator:
Subject:
Social and Humanitarian Sciences
Uncontrolled Keywords:
adaptation mechanisms ; Gender identity ; gender identity disorder ; adolescents ; factor
Coverage:
Abstract:
In recent years, there has been an increased interest in the gender identity of adolescents and the role that it plays in the mental health and behavior of children. Gender identity can be defined as a set of knowledge covering an assessment of a person’s compatibility with his sex and motivation in order to correspond to his gender. This is a multidimensional term through which we can investigate gender identity disorders. One of the aspects of gender identity, which is of central importance for theory and research, is the typicality of the same gender or independent similarity of people with their gender team. Caring about this aspect of gender identity reflects the scientific interest in expressions of the sense of masculinity or femininity of people in the context of their mental health and social behavior. These terms are rarely used today because of obscurity in the meaning, but the concept that relates to compatibility with the gender is important and relevant. The main goal of our review is the assessment of gender roles or gender identities of adolescents. Nevertheless, the conceptualization of gender identity has recently expanded to enable
Վերջին տարիներին մեծ հետաքրքրություն է առաջացել դեռահասների գենդերային ինքնության և այն դերի նկատմամբ, որով պայմանավորվում է երեխաների հոգեկան առողջությունն ու վարքը: Գենդերային ինքնությունը կարող է սահմանվել որպես գիտելիքի մի ամբողջություն, որն ընդգրկում է անձի համատեղելիության գնահատումը նրա սեռի հետ և սեփական սեռին համապատասխանելու մոտիվացիան: Այն բազմագործոն երևույթ է, որի միջոցով հնարավոր է ուսումնասիրել գենդերային ինքնության դեստրուկցիան: Գենդերային ինքնության դրսևորումներից մեկը, որը կարևոր նշանակություն ունի տեսության և պրակտիկ հետազոտությունների համար, սեռային պատկանելիության նույնականությունն է կամ սեփական գենդերային խմբի հետ անձի նմանությունը: Գենդերային ինքնության այս գործոնի ուսումնասիրումն արտացոլում է գիտական հետաքրքրությունը մարդկանց տղամարդկային կամ կանացի զգացմունքների արտահայտությունների նկատմամբ` հոգեկան առողջության և սոցիալական վարքի համատեքստում: Այս եզրույթները, թերևս, այսօր հազվադեպ են օգտագործվում իմաստի ոչ հստակ լինելու պատճառով, բայց գաղափարը, որը վերաբերում է սեռային համատեղելիությանը, շարունակում է մնալ արդիական և կարևոր: Մեր ուսումնասիրման հիմնական նպատակն է սահմանել դեռահասների գենդերային ինքնության և սեռադերային ինքնության դեստրուկցիայի տարբեր գործոնները:
В последние годы наблюдается повышенный интерес к гендерной идентич- ности подростков и той роли, которую она играет в психическом здоровье и поведении детей. Гендерная идентичность может быть определена как набор познаний, охватывающих оценку совместимости человека со своим полом, и моти- вацию, чтобы соответствовать своей половой принадлежности. Это многомерная конструкция, посредством которой возможно изучение деструкции полоролевой идентичности. Одним из аспектов гендерной идентичности, имеющей центральное значение для теории и исследований, является типичность одинакового пола или самостоятельное сходство людей с их гендерным коллективом. Забота об этом аспекте гендерной идентичности отражает научный интерес к выражениям чувства мужественности или женственности людей в контексте их психического здоровья и социального поведения. Эти термины редко используются сегодня из -за неясности смысла, но понятие, которое относится к совместимости с полом, является важным и актуальным. Основной целью нашего обзора является оценка изучения полоролевой или гендерной идентичности подростков. Следует отметить, что, концептуализация гендерной идентичности в последнее время расширилась, чтобы включить дополнительные измерения, такие как сходство с другим полом и удовлетворенность своим полом от рождения. Эти дополнительные аспекты гендерной идентичности важны сами по себе, но они также взаимодействуют с показателями типичности восприятия пола с целью позитивного влияния на благосостояние подростков.