Object

Title: Ծրագրավորման դասավանդման առանձնահատկությունները ուսուցման գործընթացում

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին մեկ անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիւ:

2018

Հատոր:

1

ISSN:

1829-4375

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Арустамян В., Аветисян Р., Arstamyan V., Avetisyan R.

Այլ վերնագիր:

Особенности обучения программированию в учебном процессе ; Programming Peculiarities In Teaching Process

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Ծածկոյթ:

60-65

Ամփոփում:

Սույն հոդվածում փորձ է արվում ընդհանրացնել, որ ծրագրավորման ուսուցման հիմունքների ուսումնասիրումը նպաստում է տրամաբանական մտածողության զարգացմանը, մտային կարողությունների ձևավորմանը և դրականապես է ազդում դպրոցականների զարգացման վրա՝ ձևավորելով ստեղծագործական մտածողություն: Մասնավորապես, շեշտադրում է կատարվում այն հանգամանքին, որ ծրագրավորման ուսուցման տիրապետման գործում հաջողությունը շատ բանով կախված է նրանից, թե կհաջողվի արդյոք սովորողների մեջ հետաքրքրություն առաջացնել ծրագրերի նկատմամբ, նրանց մեջ ձևավորելու համակարգչով աշխատելու եղանակների յուրացման լիարժեք հիմնավորումներ:
В этой статье делается попытка обобщить, что изучение учебной программы по программированию способствует развитию логического мышления, наращиванию умственного потенциала и оказывает влияние на развитие школьников путем формирования творческого мышления. Особое внимание уделяется тому факту, что успех обучения программированию во многом зависит от того, удастся ли ему привлечь учащихся к программам и сформулировать их с полным набором инструментов для работы с компьютером.
This article attempts to summarize that the study of programming curriculum contributes to the development of logical thinking, mental capacity building, and positively influences the development of schoolchildren by creating creative thinking. Particular emphasis is placed on the fact that the success of programming training depends largely on whether it will succeed in creating students' interest in programs, and to formulate them with a complete set of tools to work with the computer.

Հրատարակութեան վայրը:

Ստեփանակերտ

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:361154

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան

Object collections:

Last modified:

Jan 12, 2024

In our library since:

Jul 12, 2023

Number of object content hits:

12

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/390427

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information