Object structure

Publication Details:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Journal or Publication Title:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Date of publication:

2019

Volume:

2

ISSN:

1829-4375

Official URL:


Additional Information:

Арустамян В., Мнацаканян А., Arstamyan V., Mnacakanyan A.

Title:

Հեռավար ուսուցման ուսումնամեթոդական ապահովման իրականացումը

Other title:

Проведение учебно-методического обеспечения дистанционного обучения ; Realization Of The Educational And Methodological Providing Of Distance Learning

Creator:

Առստամյան, Վազգեն ; Մնացականյան, Արթուր

Corporate Creators:

Արցախի պետական համալսարան

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Subject:

Ինֆորմատիկա

Uncontrolled Keywords:

Հեռավար ուսուցում ; տեխնոլոգիա ; ուսումնամեթոդական ապահովում ; ծրագրային մոդել ; սովորողներ ; դասավանդողներ ; էլեկտրոնային փոստ ; ուսումնական հաստատություն ; նյութ ; գիտելիքների գնահատում ; ինքնուրույն աշխատանք ; կարողություններ ; հմտություններ

Coverage:

41-50

Abstract:

Սույն հոդվածում փորձ է արվում ընդհանրացնելու հեռավար ուսուցման ուսումնամեթոդական ապահովման առանձնահատկությունները, նշվում է, որ ուսուցման գործընթացում պետք է հաշվի առնել և գնահատել ինչպես ուսումնական գործընթացի բաղադրիչները, այնպես էլ սովորողի ինքնուրույն ուսումնական աշխատանքի արդյունավետությունը: Դիտարկվում է սովորողի ինքնուսուցումը, այսինքն՝ սովորողի ինքնուրույն գործունեությունը՝ ուղղված գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների ձեռքբերմանը։
В данной статье предпринята попытка обобщить особенности учебно-методического обеспечения дистанционного обучения, указав, что в процессе обучения должны учитываться как компоненты учебного процесса, так и эффективность собственной учебной работы учащегося. Рассматривается самообразование учащегося, то есть самоактивность учащегося, направленная на приобретение знаний, умений и навыков.
This article attempts to generalize the peculiarities of the teaching-methodical provision of distance learning, stating that both the components of the learning process and the effectiveness of the learner's own teaching work must be taken into account in the teaching process. The learner's self-instruction, that is, the learner's self-activity aimed at acquiring knowledge, abilities, and skills, is considered.

Place of publishing:

Ստեփանակերտ

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

Արցախի պետական համալսարան