Հրապարակման մանրամասներ:
Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Հրապարակման ամսաթիվ:
Հատոր:
ISSN:
Պաշտոնական URL:
Լրացուցիչ տեղեկություն:
Арустамян В., Мнацаканян А., Arstamyan V., Mnacakanyan A.
Վերնագիր:
Հեռավար ուսուցման ուսումնամեթոդական ապահովման իրականացումը
Այլ վերնագիր:
Проведение учебно-методического обеспечения дистанционного обучения ; Realization Of The Educational And Methodological Providing Of Distance Learning
Ստեղծողը:
Առստամյան, Վազգեն ; Մնացականյան, Արթուր
Համատեղ հեղինակները:
Աջակից(ներ):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Խորագիր:
Չվերահսկվող բանալի բառեր:
Հեռավար ուսուցում ; տեխնոլոգիա ; ուսումնամեթոդական ապահովում ; ծրագրային մոդել ; սովորողներ ; դասավանդողներ ; էլեկտրոնային փոստ ; ուսումնական հաստատություն ; նյութ ; գիտելիքների գնահատում ; ինքնուրույն աշխատանք ; կարողություններ ; հմտություններ
Ծածկույթ:
Ամփոփում:
Սույն հոդվածում փորձ է արվում ընդհանրացնելու հեռավար ուսուցման ուսումնամեթոդական ապահովման առանձնահատկությունները, նշվում է, որ ուսուցման գործընթացում պետք է հաշվի առնել և գնահատել ինչպես ուսումնական գործընթացի բաղադրիչները, այնպես էլ սովորողի ինքնուրույն ուսումնական աշխատանքի արդյունավետությունը: Դիտարկվում է սովորողի ինքնուսուցումը, այսինքն՝ սովորողի ինքնուրույն գործունեությունը՝ ուղղված գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների ձեռքբերմանը։
В данной статье предпринята попытка обобщить особенности учебно-методического обеспечения дистанционного обучения, указав, что в процессе обучения должны учитываться как компоненты учебного процесса, так и эффективность собственной учебной работы учащегося. Рассматривается самообразование учащегося, то есть самоактивность учащегося, направленная на приобретение знаний, умений и навыков.
This article attempts to generalize the peculiarities of the teaching-methodical provision of distance learning, stating that both the components of the learning process and the effectiveness of the learner's own teaching work must be taken into account in the teaching process. The learner's self-instruction, that is, the learner's self-activity aimed at acquiring knowledge, abilities, and skills, is considered.
Հրատարակության վայրը:
Ստեփանակերտ
Տեսակ:
Ձևաչափ:
Թվայնացում:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան