Object structure

Publication Details:

«Բանբեր Մատենադարանի» միջնադարագիտական, հայագիտական, ձեռագրագիտական հանդեսը լույս է տեսնում Մատենադարանի հիմնադրումից ի վեր: Հանդեսի առաջին երկու համարները լույս են տեսել 1941 և 1950 թվականներին և կոչվել «Գիտական նյութերի ժողովածու»: Այս ժողովածուներում հավաքված էին նախորդիվ Մատենադարանում տեղի ունեցած գիտաժողովների նյութերը:1956 թվականին հրատարակված երրորդ համարից սկսած՝ հանդեսը կրում է այսօրվա անվանումն ու ընդգրկում միջնադարյան մշակույթի տարբեր ոլորտների առնչվող բազմաբնույթ ուսումնասիրություններ, բնագրերի հրապարակումներ և այլն:

Date of publication:

2021

Number:

32

ISSN:

1829-054X

Additional Information:

Musheghyan Astghik, Мушегян Астхик

Title:

Հոգևոր տաղերգության նմուշների Կոմիտասյան գրառումները

Other title:

Armenian Sacred Taghs Recorded by Komitas ; Армянские духовные таги, записанные Комитасом

Creator:

Մուշեղյան, Աստղիկ

Corporate Creators:

Մատենադարան. Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի ինստիտուտ

Subject:

Երաժշտագիտություն

Uncontrolled Keywords:

Կոմիտաս Վարդապետ ; տաղ ; տաղային արվեստ ; Գանձարան ; երգչական ավանդույթ ; ձայնագրություն ; ձայնեղանակ ; ավանդույթ

Coverage:

171-194

Abstract:

One of the most important parts of the creative heritage of Komitas Vardapet is the samples of Armenian sacred music, particularly the taghs, recorded by him. Our work examines some of them: Where art thou, my Mother?, The Angel Exclaimed, On the First Day of the Week and Mary Magdalene. Issues related to their subject matter, authorship, time and place of creation as well as the characteristic features of musical components, melodic styles and the construction of a musical composition are discussed. An analysis of intonation-rhythmic structures, modal characteristics etc. has been carried out. The taghs presented in the article are of great artistic value and belong to the best examples of Armenian tagh art..
Важнейшей частью творческого наследия Комитаса Вардапета являются записанные им образцы армянского духовного песнетворчества, в частности моя?», «Ангел восклицал», «В первый день недели» и «Мария Магдалина». Рассматриваются вопросы, связанные с их тематикой, авторством, временем и местом со- здания. Выявлются характерные особенности музыкальных компонентов, мелодических стилей, построения музыкальной композиции. Проводится анализ интонационноритмических структур, ладовых особенностей и т. д. Представленные в статье таги имеют большую художественную ценность и принадлежат к лучшим образцам армянского тагового искусства.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մատենադարան

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Language:

hy ; հայերեն

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

Երևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան Մատենադարան