Object structure

Publication Details:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Journal or Publication Title:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Date of publication:

2019

Volume:

1

ISSN:

1829-4375

Official URL:


Additional Information:

Джангирян М., Агасян С., Djangiryan M., Aghasyan S.

Title:

Մտահուզածին լարվածության ազդեցությունն Արցախի դպրոցականների կարդիոհեմոդինամիկ մի շարք ցուցանիշների վրա

Other title:

Воздействие умственно-эмоционального напряжения на некоторые кардиогемодинемические показатели школьников Арцаха ; The Impact Of Emotional Stress On Some Hemodynamic Indicators Of Children In Artsakh

Creator:

Ջհանգիրյան, Մարատ ; Աղասյան, Սուսաննա

Corporate Creators:

Արցախի պետական համալսարան

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Subject:

Ֆիզիոլոգիա

Uncontrolled Keywords:

օնտոգենեզ ; հեմոդինամիկ ցուցանիշներ ; դիաստոլիկ ծավալ ; պուլսային ճնշում ; անոթազարկ ; մտահուզածին լարվածություն ; հարմարում ; քննական սթրես ; ռիսկի գործոններ

Coverage:

115-121

Abstract:

Նոր առարկաների դասավանդումը, տեղեկատվության որակական և քանակական աճը, թերշարժունությունը, ոչ լիարժեք սնունդը նպաստում են օրգանիզմի հոմեոստազը կարգավորող մեխանիզմների մշտական լարվածությանը: Սթրեսային իրավիճակներում, որին կարելի է դասել նաև քննաշրջանը, առավել արտահայտված փոփոխություններ դիտվում են կարդիոհեմոդինամիկայի ցուցանիշների մակարդակում: Աշակերտները ուսումնական գործընթացի ընթացքում անընդհատ գտնվում են «սահմանափակ ժամանակի» սթրեսային իրավիճակում, որը հանդիսանում է սթրեսի առավել ծանր տեսակներից մեկը: Հատկապես տարին երկու անգամ կրկնվող քննություններն ու ստուգարքները, կարևոր դեր են խաղում տարիքային հաջորդ փուլերում առողջության ձևավորման գործընթացում:
Преподавание новых предметов, качественный и количественный рост информации, малоподвижность, недостаточное питание способствуют постоянной напряженности механизмов, регулирующих гомеостаз организма. В стрессовых ситуациях, к которым можно также причислить и экзаменационный период, наиболее выраженные изменения наблюдаются на уровне кардиогемодинамических показателей. В течение учебного процесса ученики постоянно находятся в стрессовой ситуации «ограниченного времени», которое является одним из наиболее тяжелых видов стресса; особенно экзамены и зачеты, повторяющиеся два раза в год, которые играют важную роль в процессе формирования здоровья на последующих возрастных этапах.
Teaching new subjects, qualitative and quantitative growth of information, immobility, malnutrition promote constant tension of the mechanisms which regulate the homeostasis of the organism. In stressful situations among which an exam period can also be counted the most expressed changes are observed on the level of cardiohemodynamic factors. During the learning process schoolchildren are constantly in a stressful situation of <limited time>, which is one of the most severe types of stress; especially exams and credits repeated twice a year, which play an important role in the formation of health in the subsequent age stages.

Place of publishing:

Ստեփանակերտ

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

Արցախի պետական համալսարան