Object structure

Publication Details:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Journal or Publication Title:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Date of publication:

2022

Number:

1 (27)

ISSN:

1829-4227

Official URL:


Additional Information:

Петикян Сирануш, Պետիկյան Սիրանուշ

Title:

Achievement of Learning Outcomes of Educational Programme

Other title:

Достижение конечных результатов образовательной программы ; Կրթական ծրագրի վերջնարդյունքների ձեռքբերում

Creator:

Petikyan, Siranush

Contributor(s):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Subject:

Education

Uncontrolled Keywords:

learning outcomes ; higher education institutions ; methods of teaching ; quality of education

Coverage:

307-311

Abstract:

The purpose of this article is to consider the issue of achieving the learning outcomes of the educational program, which are the main criterion in determining the quality of education and the relevance of the curriculum. In turn, the quality of the educational program has a direct impact on the quality of education. To achieve this goal, the following tasks were set: to reveal the definition of "the final results of the educational program", to identify possible factors influencing them, as well as the mechanism for achieving them. The paper uses such research methods as: analysis, synthesis, induction, deduction. The main conclusion of the article is that each educational program is characterized by unique mechanisms for achieving its learning outcomes. The only with the use of an integrated approach it is possible to achieve the "learning outcomes of educational program". Learning outcomes are indicators of success of an educational programme.
Սույն հոդվածի նպատակն է քննարկել կրթական ծրագրի ուսուցման վերջնարդյունքների հասնելու հարցը, որոնք կրթության որակի եւ ուսումնական ծրագրի պահանջվածության որոշման գործում գլխավոր չափանիշներն են: Իր հերթին, կրթական ծրագրի որակն անմիջական ազդեցություն է ունենում կրթության որակի վրա: Նշված նպատակին հասնելու համար առաջադրվել են հետեւյալ խնդիրները՝ բացահայտել «կրթական ծրագրի վերջնարդյունքներ» սահմանումը, որոշել դրանց վրա ազդող հնարավոր գործոնները, ինչպես նաեւ՝ դրանց հասնելու մեխանիզմները: Աշխատանքում օգտագործվել են հետազոտության այնպիսի մեթոդներ, ինչպիսիք են՝ վերլուծություն, սինթեզ, ինդուկցիա, դեդուկցիա։ Հոդվածի հիմնական եզրակացությունն այն է, որ յուրաքանչյուր կրթական ծրագրի համար բնորոշ են իր վերջնարդյունքների հասնելու ինքնատիպ մեխանիզմները։ Միայն համալիր մոտեցման օգտագործման դեպքում կարելի է ապահովել «կրթական ծրագրի վերջնարդյունքների» ձեռքբերումը։ Վերջնարդյունքները կրթական ծրագրի հաջողության ցուցանիշներն են:
Целью настоящей статьи является рассмотрение вопроса, касающегося вопрос
достижения конечных результатов обучения образовательной программы, которые являются главным критерием в деле определения качества образования и востребованности учебной программы. В свою очередь, качество образовательной программы оказывает непосредственное влияние на качество образования. Для достижения указанной цели были поставлены задачи: раскрыть определение «конечные результаты образовательной программы», определить возможные факторы, влияющие на них, а также механизмы их достижения. В работе использованы такие методы исследования, как: анализ, синтез, индукция, дедукция. Основным выводом статьи является то, что для каждой образовательной программы характерны уникальные механизмы достижения ее конечных результатов. Только при использовании комплексного подхода можно обеспечить достижение «конечных результатов образовательной программы». Конечные результаты являются показателями успеха образовательной программы.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Լիմուշ հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան