Object structure

Publication Details:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Journal or Publication Title:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Date of publication:

2022

Number:

1 (27)

ISSN:

1829-4227

Official URL:


Additional Information:

Петросян Анна, Petrosyan Anna

Title:

Կրտսեր դպրոցականների արժեհամակարգի զարգացման հնարավորությունները ուսումնական գործընթացում

Other title:

Формирование системы ценностей младших школьников как способ решения актуальной проблемы ; Formation of the Value System of Younger School children as a Way to Solvean Urgent Problem

Creator:

Պետրոսյան, Աննա

Contributor(s):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Subject:

Մանկավարժություն ; Մեթոդիկա

Uncontrolled Keywords:

երեխաների արժեքային համակարգ ; բարոյական ժառանգություն ; համոզմունքներ ; սկզբունքներ ; գեղեցիկը տեսնելու ; դիմացինի արժանապատվություն

Coverage:

298-306

Abstract:

Արդի մանկավարժության կարեւոր պահանջներից է երեխաների արժեքային համակարգի ձեւավորումը: Հոդվածում ներկայացված են կրտսեր դպրոցականի մոտ բարոյական որոշակի հատկանիշների, ինչպես նաեւ՝ նրանց իմացական հմտութունների ձեւավորման սկզբունքի առանձնահատկություններ, մոտեցումներ: Այդ դրույթները կզարգացնեն աշակերտների արժեքային համակարգը: Ինչպես ամբողջ աշխարհում, Արցախում էլ այսօր արժեքային կրթությունը հասարակությանը հուզող խնդիրներից մեկն է: Այսպիսով՝ մեր աշխատանքի արդիականությունը պայմանավորված է Արցախի Հանրապետության 1-4-րդ դասարաներում սովորողների արժեքների վերականգնմամբ: Ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ 44-օրյա պատերազմից հետո աշակերտների գրեթե մեծամասնության մոտ վերացել են ազգային արժեքները: Մենք ուսումնասիրություններն իրականացրել ենք մասնագիտական գրականության մեջ խնդրի դիտարկման, գործնական դասերի վարման եւ դրանց արդյունքների վերլուծման, ուսուցիչների եւ աշակերտների հետ հարցազրույցների, դիտման, դասալասումների միջոցով: Սովորողների մոտ դասագործընթացում ազգային արժեքներ ձեւավորելու արդյունքում մենք կունենանք նպատակասլաց, նախաձեռնողական եւ ստեղծարարական մտածողություն ունեցող աշակերտներ: Իսկ մեր պետությանն անհրաժեշտ են նման մարդիկ: Իսկ արժեքների ձեւաավորումը տեղի կունենա բարոյական ժառանգության եւ մտածական գործընթացների հմտությունների ձեւավորման սկզբունքի խելացի միահյուսմամբ: Եթե մենք կարողանանք կառուցել դպրոցներ, որոնք կձեւավորեն արժեքներ աճող սերնդի համար, կունենանք աշխարհի ամենալավ եւ ամենաիմաստալից կրթական համակարգը։
Одним из важных требований современной педагогики является формирование системы ценностей детей. В статье представлены определенные нравственные особенности, подходы к принципу развития своих познавательных способностей у учащихся начальных классов. Эти положения будут развивать систему ценностей учащихся. Как и во всем мире, сегодня в Арцахе ценностное образование является одним из вопросов, волнующих общество. Таким образом, актуальность нашей работы обусловлена восстановлением ценностей учащихся 1-4 классов Республики Арцах. Исследования показали, что после 44-дневной войны почти у большинства студентов исчезли, прежде всего, национальные ценности. Нами была изучена профессиональная литература по данной тематике, были проведены практические занятия, интервью с учителями и учениками, наблюдение, прослушивание уроков и анализ их результатов. В результате формирования у учащихся национальных ценностей в результате учебного процесса у нас будут ученики с целеустремленным, инициативным и творческим мышлением. А нашему государству нужны такие люди. А формирование ценностей будет происходить путем обоснованного переплетения принципа формирования нравственного наследия и навыков мыслительных процессов. Если мы сможем построить школы, которые сформируют ценности у растущего поколения, у нас будет лучшая и самая значимая система образования в мире.
One of the important requirements of modern pedagogy is the formation of a system of values of children. The article presents certain moral features, approaches to the principle of developing their cognitive abilities in primary school students. These provisions will develop the students' value system. As in the whole world, today in Artsakh, value education is one of the issues of concern to society. Thus, the relevance of our work is due to the restoration of the values of students of grades 1-4 of the Republic of Artsakh. Studies have shown that after the 44-day war, almost the majority of students have disappeared, first of all, national values. We have studied professional literature on this topic, conducted practical classes, interviews with teachers and students, observation, listening to lessons and analysis of their results. As a result of the formation of national values among students as a result of the educational process, we will have students with purposeful, proactive and creative thinking. And our state needs such people. And the formation of values will take place through a reasonable interweaving of the principle of the formation of moral heritage and skills of thought processes. If we can build schools that will shape the values of the growing generation, we will have the best and most meaningful education system in the world. One of the important requirements of modern pedagogy is the formation of children's value system. The article presents the peculiarities and approaches of developing certain moral qualities in a primary school student. These provisions will develop students' value system. As in the rest of the world, today in Artsakh value education is one of the issues of public concern. If we can build schools that will create values for the generation, we will have the best and most meaningful education system in the world.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Լիմուշ հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան