Publication Details:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Արևմտաևրոպական երկրների մուսուլմանական կազմակերպությունները
Other title:
Мусульманские организации стран западной Европы ; Muslim Organizations in Western Europe
Creator:
Contributor(s):
Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Subject:
Uncontrolled Keywords:
Արեւմտյան Եվրոպա ; մուսուլմանական համայնքներ ; իսլամ ; ինստիտուցիոնալացված կազմակերպություններ ; կրոնական միություններ
Coverage:
Abstract:
Ժամանակակից քաղաքագիտության խնդիրն է ուսումնասիրել Արեւմտյան Եվրոպայում մահմեդական համայնքների հնարավոր ինտեգրման խոչընդոտները եւ այս համատեքստում, ընդգծել նրանց ինստիտուցիոնալ կազմակերպությունների գործունեությունը: Հանրային քաղաքականության մեջ մահմեդական համայնքների դերի հիմնական գործիքներից են ինստիտուցիոնալացված կազմակերպությունները, որոնք հատկապես կարեւոր են քաղաքական մասնակցության տեսանկյունից: Ֆրանսիայում կրոնական հարցերով զբաղվում են ազդեցիկ մահմեդական դաշնությունները, այդ թվում՝ Ֆրանսիայի իսլամական կազմակերպությունների միությունը: Գերմանիայում մահմեդական կազմակերպությունները գործում են պետական մակարդակով։ Կան ավելի շատ տեղական կազմակերպություններ, որոնք հիմնված են պետական քաղաքացիական իրավունքի վրա: Մեծ Բրիտանիայում ամենաազդեցիկները մահմեդական ազգային հաստատություններն են, որոնց հովանու ներքո գործում են բազմաթիվ տեղական փոքր եւ միջին կազմակերպություններ: Ամենամեծ կազմակերպությունը 1997 թ. հիմնված Բրիտանական մահմեդական խորհուրդն է (MCB), որն ունի մոտ 500 մասնաճյուղ։ 2005 թ. հիմնադրվեց Բրիտանական մահմեդականների ֆորումը, որը միավորում է հատկապես մեծ թվով պակիստանցի սուննիների, որոնք ունեն իրենց մզկիթներն ու ցանցերը՝ հատուկ բազաներ Անգլիայի հյուսիսում, կենտրոնական հատվածներում: Նիդեռլանդներում մուսուլմանները բազմաթիվ փորձեր են կատարել՝ ստեղծելու մեկ ներկայացուցչական մարմին բոլոր մուսուլմանների համար: Շատերը ձախողվել են սուննի եւ շիական ահմադիյա մուսուլմանների միջեւ ներքին աղանդավորական տարաձայնությունների պատճառով, եւ իշխանությունները հրաժարվել են համագործակցել այդ խմբերի առանձին միավորումների հետ՝ ասելով, որ նրանք պատշաճ կերպով չեն ներկայացնում մահմեդական բնակչությանը՝ որպես ամբողջություն: Բելգիայի մահմեդական ազգային խորհուրդը 1998 թվականից հանդիսանում է հիմնական ներկայացուցչական մարմինը (ԵՄԲ): Որոշակի պայքար է ընթանում կրոնական դավանանքների ներկայացուցիչների թվի համար։ Ի լրումն իսլամական հավատքի պաշտոնական մարմնի՝ ԻՕ-ի, տարբեր էթնիկ սոցիալ-մշակութային ասոցիացիաներ եւ միություններ ձեւավորում են շատ դինամիկ մահմեդական քաղաքացիական հասարակություն:
Перед современной политологией стоит задача изучения препятствий на пути возможной интеграции мусульманских общин в Западной Европе и в этом контексте освещение деятельности их институционализированных организаций. Одним из основных инструментов роли мусульманских общин в государственной политике являются институционализированные организации, которые особенно важны с точки зрения политического участия. Во Франции религиозными делами занимаются влиятельные мусульманские федерации, в том числе Союз исламских организаций Франции. В Германии мусульманские организации действуют на государственном уровне. Есть большее количество местных организаций, которые созданы на основе государственного гражданского права. Наиболее влиятельными в Великобритании являются мусульманские национальные институты, под эгидой которых действуют многие мелкие и средние местные организации. Крупнейшая организация в 1997 г. Британский мусульманский совет (MCB), который имеет около 500 филиалов. 2005 г. Был основан Британский мусульманский форум, объединяющий особенно большое количество пакистанских суннитов, имеющий свои мечети и сети - специфические базы на севере Англии - в центральных частях. В Нидерландах мусульмане предпринимали многочисленные попытки создать единый представительный орган для всех мусульман. Большинство из них потерпели неудачу из-за внутренних религиозных разногласий между мусульманами-суннитами и шиитами-ахмадийцами, а власти отказались сотрудничать с отдельными ассоциациями этих групп, заявив, что они неадекватно представляют мусульманское население в целом. Бельгийский мусульманский национальный совет является главным представительным органом (EMB) с 1998 года. Идет определенная борьба за количество представителей религиозных конфессий. Помимо официального органа исламской веры, ИО, различные этнические социокультурные объединения и союзы образуют очень динамичное мусульманское гражданское общество.
Modern political science is faced with the task of studying the obstacles to the possible integration of Muslim communities in Western Europe and, in this context, highlighting the activities of their institutionalized organizations. One of the main instruments of the role of Muslim communities in public policy are institutionalized organizations, which are especially important in terms of political participation. In France, religious affairs are handled by influential Muslim federations, including the Union of Islamic Organizations of France. In Germany, Muslim organizations operate at the state level. There are more local organizations that are based on state civil law. The most influential in the UK are Muslim national institutions, under the auspices of which many small and medium-sized local organizations operate. The largest organization in 1997 is the British Muslim Council (MCB), which has about 500 branches. 2005 The British Muslim Forum was founded, bringing together a particularly large number of Pakistani Sunnis, having its own mosques and networks - specific bases in the north of England - in the central parts. In the Netherlands, both Muslims have made numerous attempts to create a single representative body for all Muslims. Most failed because of internal sectarian divisions between Sunni and Shia Ahmadiyya Muslims, and the authorities refused to cooperate with individual associations of these groups, saying they did not adequately represent the Muslim population as a whole. The Belgian Muslim National Council has been the main representative body (EMB) since 1998. There is a certain struggle for the number of representatives of religious denominations. In addition to the official body of the Islamic faith, the IO, various ethnic socio-cultural associations and unions form a very dynamic Muslim civil society.
Place of publishing:
Երևան