Publication Details:
Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Բառերի ձևաիմաստային խմբերի ուսուցումը
Other title:
Обучение морфо-семантических полей лексем ; Training Of Morpho-Semantic Fields Of Lexem
Creator:
Corporate Creators:
Contributor(s):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Subject:
Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա
Uncontrolled Keywords:
ձևաիմաստային հատկանիշ ; հոմանիշ ; համանուն ; հականիշ ; հարանուն ; բառապաշարի հարստացում ; գեղարվեստական հնարանք
Coverage:
Abstract:
Սովորողների խոսքի, մասնավորապես նրանց բառապաշարի հարստացման գործում կարևորվում է բառերի ձևաիմաստային խմբերի ուսուցումը, որին նպաստում են բազմազան բառային աշխատանքները: Դրանց նպատակը բառիմաստի ըմբռնման խորացումն է և բառապաշարի հարստացումը, ինչպես նաև սովորած բառի օգտագործումը խոսքի մեջ: Տրված բազմաբնույթ առաջադրանքների միջոցով սովորողների մեջ ձևավորվում է գեղարվեստական ճաշակ. նրանք ծանոթանում են լեզվի արտահայտչականության գեղարվեստական հնարանքներին, պատկերավորման միջոցներին, ըմբռնում են լեզվի կառուցվածքային իրողությունները, նրանց փոխհարաբերությունները խոսքի բովանդակության և արտահայտության դիտվածքներում: Սույն հոդվածում ներկայացվում են բառերի ձևաիմաստային խմբերի ուսուցմանը վերաբերող մեթոդական որոշ հարցեր:
Для обогащения слов учащихся, особенно их словарного запаса, важно использовать обучение морфо-семантических полей лексем, чему способствуют разнообразные словарные работы. Их цель состоит в том, чтобы углубить понимание значения слова и обогащение словарного запаса, а также использование изученного слова в речи. Cтудентам даются разнообразные задания для развития чувства художественного вкуса, они знакомятся с художественными приемами языкового выражения, средствами воображения, структурными реалиями языка, их отношениями в содержании слова и выражения. В данной статье представлены некоторые методологические вопросы, связанные с обучением групп словообразования.
To enrich the words of students, especially their vocabulary, it is important to use the training of morpho-semantic fields of lexemes, contributing to a variety of vocabulary. Their aim is to deepen the understanding of the meaning of the word and enrich the vocabulary, as well as the use of the learned word in speech. Students are given a variety of tasks to develop a sense of artistic taste, they become familiar with the artistic tricks of linguistic expression, means of imagination, the structural realities of the language, their relationships in the content of words and expressions. This article presents some methodological issues related to the teaching of word formation groups.
Place of publishing:
Ստեփանակերտ
Type:
Format:
Digitization:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան