Object structure

Publication Details:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Journal or Publication Title:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Date of publication:

2019

Volume:

1

ISSN:

1829-4383

Official URL:


Additional Information:

Мирумян М., Mirumyan M.

Title:

Բառակազմության վերլուծական տիպի ուսումնասիրման մեթոդները միջին դպրոցում

Other title:

Методы обучения аналитического типа словообразования в средней школе ; The Methods Of Studying The Analytical Type Of Word-Formation At Secondary School

Creator:

Միրումյան, Մարգուշ

Corporate Creators:

Արցախի պետական համալսարան

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Subject:

Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա

Uncontrolled Keywords:

մեթոդ ; ծրագիր ; մանրապատում ; խմբային հետազոտություն ; 10 րոպեանոց շարադրություն ; եռաստիճան հարցազրույց ; վեբ-որոնում

Coverage:

50-58

Abstract:

Հոդվածում քննարկվում են միջնակարգ դպրոցում բառակազմության վերլուծական տիպի ուսումնասիրման մեթոդները: Առաջադրվում է վերլուծական բարդությունների բաղադրիչների հակադրման մեթոդը, որը թույլ է տալիս բացահայտել վերլուծական բարդությունների կառուցվածքային առանձնահատկությունները: Տրվում են այն մեթոդները, որոնք ապահովում են բառակազմության վերլուծական տիպի ուսումնասիրման արդյունավետությունը: Այդ մեթոդներն են մանրապատումը, խմբային հետազոտությունը, 10 րոպեանոց շարադրությունը, եռաստիճան հարցազրույցը և վեբ-որոնումը:
В данной статье рассматриваются вопросы обучения аналитического типа словообразования в средней школе. При обучении предлагается сопоставление компонентов аналитических сложных слов, что позволяет выявить особенности сложностей аналитической структуры. Даются те методы, которые обеспечивают эффективность обучения аналитического типа словообразования, такие как։ миниатюра, групповое исследование, 10-минутное сочинение, трёхстепенное интервью, Веб- поиск.
The article deals with the problems of teaching the analytical type of word-formation at secondary school. We propose to study the analytical type of word formation by the comparative analysis of their structures in the process of which it will become possible to identify the peculiar features of this word-formation type. The article presents those methods with the application of which ensures the effectiveness of teaching analytical compound words, for instance, a short story, a group research, a 10-minute composition, three- stage interview, web- search.

Place of publishing:

Ստեփանակերտ

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

Արցախի պետական համալսարան