Publication Details:
Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Степанян А., Мангасарян К., Stepanyan A., Mangasaryan K.
Title:
Տեղեկատվական եվ հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառումը քիմիայի ուսուցման պրոցեսում
Other title:
The Use Of Information And Communication Technologies In The Process Of Chemical Teaching ; Применение информационно-коммуникационных технологий в процессе обучения химии
Creator:
Corporate Creators:
Contributor(s):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
նոր մանկավարժական տեխնոլոգիաներ ; ՏՀՏ (տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաներ) ; վիրտուալ լաբորատորիա ; ինտերակտիվ գրատախտակ ; հեռավար ուսուցում
Coverage:
Abstract:
Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառումը ուսուցման պրոցեսում օբյեկտիվ և միանգամայն բնական գործընթաց է, ավելին՝ դա արդեն ժամանակի պահանջ է: Այսօր դպրոցական կրթության հիմնական խնդիրներից են սովորողի նախապատրաստումը մեծ քանակությամբ տեղեկատվության արագ ընկալման և մշակման գործընթացին, ինչպես նաև ժամանակակից գործիքներով նրան զինումը: Սույն աշխատանքով փորձում ենք ընդհանրացնել և համակարգել քիմիայի դասապրոցեսում կիրառման հնարավորություն ունեցող տեղեկատվական և հաղորդակցման մի քանի տեխնոլոգիաներ
Применение информационно-коммуникационных технологий в учебном процессе является объективным и совершенно естественным процессом, более того, это уже требование сегодняшнего дня. Одной из основных задач школьного образования сегодня является подготовка учащегося к быстрому пониманию и обработке большого количества информации, а также оснащение его современными инструментами. В данной статье мы попытались обобщить и скоординировать некоторые информационные и коммуникационные технологии, которые можно использовать на уроках химии.
The use of information and communication technologies in the process of teaching is an objective and completely natural process, moreover it is already a requirement of time. Today one of the main tasks of school education is the preparation of the students for the process of understanding and developing a large amount of information as well as to arm it with modern tools. With this work we try to generalize, coordinate some informational and communicational technologies that can be used in the chemistry lesson.
Place of publishing:
Ստեփանակերտ
Type:
Format:
Digitization:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան