Օբյեկտ

Վերնագիր: Процесс киберсоциализации как важный компонент учебы: что такое хорошо и что такое плохо?

Ստեղծողը:

Шапагатян, Асмик

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Հրապարակման ամսաթիվ:

2021

Համար:

1 (25)

ISSN:

1829-4227

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Շափաղաթյան Հասմիկ, Shapaghatyan Hasmik

Այլ վերնագիր:

Կիբեռսոցիալիզացիայի գործընթացը որպես կրթական կարևոր բաղադրիչ/ինչն է լավը և ինչն է վատը/ ; The Process of Cyber Socializationas an Important Component of Learning: What Is Good And What Is Bad?

Աջակից(ներ):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Ծածկույթ:

210-215

Ամփոփում:

Социализация человека в кибер-среде может рассматриваться как тестовая площадка для разработки оптимальных моделей человеческой деятельности и многочисленных и относительно безопасных экспериментов. В то же время мы не можем упускать из виду многие проблемы, возникающие в результате «технологической зависимости», которые часто озвучивают родители, учителя и специалисты. Следует отметить, что технологическая зависимость, ее влияние на человека еще всесторонне не изучены, а положительные и отрицательные последствия технологической или интернет-зависимости все еще не поддаются измерению.
Անձի սոցիալականացումը կիբեռմիջավայրում կարող է դիտվել որպես մարդու կրթական գործունեության օպտիմալ մոդելների մշակման և բազմաթիվ ու համեմատաբար անվտանգ փորձարկումների փորձադաշտ: Միևնույն ժամանակ չենք կարող չտեսնել այն բազմաթիվ թերությունները, որոնք առաջ են գալիս «տեխնոլոգիական կախվածության» հետևանքով, և որոնք հաճախ բարձրաձայնում են և´ ծնողները, և´ ուսուցիչները, և´ մասնագետները: Հարկ է նշել, որ տեխնոլոգիական կախվածությունը, դրա ազդեցությունը անձի վրա մանրազնին ուսումնասիրված չեն, և տեխնոլոգիական կամ համացանցային կախվածության դրական և բացասական հետևանքները դեռևս չափելի չեն։
Socialization of the person in the cyber environment can be seen as a test ground for the development of optimal models of human educational activity and numerous and relatively safe experiments. At the same time we cannot overlook the many shortcomings which are results of “technological dependence” that are often voiced by parents, teachers and specialists. It should be noted that technological dependence, its impact on the person has not been thoroughly studied, and the positive and negative effects of technological or internet dependence are still not measurable.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Լիմուշ հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:360532

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jun 23, 2023

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 23, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

17

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/389758

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն