Publication Details:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Շափաղաթյան Հասմիկ, Shapaghatyan Hasmik
Title:
Процесс киберсоциализации как важный компонент учебы: что такое хорошо и что такое плохо?
Other title:
Կիբեռսոցիալիզացիայի գործընթացը որպես կրթական կարևոր բաղադրիչ/ինչն է լավը և ինչն է վատը/ ; The Process of Cyber Socializationas an Important Component of Learning: What Is Good And What Is Bad?
Creator:
Contributor(s):
Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Subject:
Uncontrolled Keywords:
социализация ; киберсоциализация ; интернет ; психологический симптом ; эйфория ; онлайн-разговор ; образовательный компонент
Coverage:
Abstract:
Социализация человека в кибер-среде может рассматриваться как тестовая площадка для разработки оптимальных моделей человеческой деятельности и многочисленных и относительно безопасных экспериментов. В то же время мы не можем упускать из виду многие проблемы, возникающие в результате «технологической зависимости», которые часто озвучивают родители, учителя и специалисты. Следует отметить, что технологическая зависимость, ее влияние на человека еще всесторонне не изучены, а положительные и отрицательные последствия технологической или интернет-зависимости все еще не поддаются измерению.
Անձի սոցիալականացումը կիբեռմիջավայրում կարող է դիտվել որպես մարդու կրթական գործունեության օպտիմալ մոդելների մշակման և բազմաթիվ ու համեմատաբար անվտանգ փորձարկումների փորձադաշտ: Միևնույն ժամանակ չենք կարող չտեսնել այն բազմաթիվ թերությունները, որոնք առաջ են գալիս «տեխնոլոգիական կախվածության» հետևանքով, և որոնք հաճախ բարձրաձայնում են և´ ծնողները, և´ ուսուցիչները, և´ մասնագետները: Հարկ է նշել, որ տեխնոլոգիական կախվածությունը, դրա ազդեցությունը անձի վրա մանրազնին ուսումնասիրված չեն, և տեխնոլոգիական կամ համացանցային կախվածության դրական և բացասական հետևանքները դեռևս չափելի չեն։
Socialization of the person in the cyber environment can be seen as a test ground for the development of optimal models of human educational activity and numerous and relatively safe experiments. At the same time we cannot overlook the many shortcomings which are results of “technological dependence” that are often voiced by parents, teachers and specialists. It should be noted that technological dependence, its impact on the person has not been thoroughly studied, and the positive and negative effects of technological or internet dependence are still not measurable.
Place of publishing:
Երևան