Object structure

Publication Details:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Journal or Publication Title:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Date of publication:

2020

Volume:

1

ISSN:

1829-4375

Official URL:


Additional Information:

Давтян Н․, Davtyan N․

Title:

Ուսումնական ծանրաբեռնվածության ազդեցությունը դասախոսների հիմնական ֆիզիոլոգիական ցուցանիշների վրա

Other title:

Воздействие учебной нагрузки на основные физиологические показатели преподавателей ; The Impact Of Educational Workload On The Main Physiological Indicators Of Lecturers

Creator:

Դավթյան, Նելլի

Corporate Creators:

Արցախի պետական համալսարան

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Subject:

Բարձրագույն կրթության կազմակերպում

Uncontrolled Keywords:

դասախոսներ ; ծանրաբեռնվածություն ; մտավոր աշխատանք ; հոգնածություն ; հեմոդինամիկական ցուցանիշներ ; ֆունկցիոնալ վիճակ

Coverage:

126-136

Abstract:

Հոդվածում ներկայացվում են ԱրՊՀ դասախոսների հիմնական հեմոդինամիկական ցուցանիշները՝ կախված ուսումնական ծանրաբեռնվածության ազդեցությունից, տարիքասեռային առանձնահատկություններից և մասնագիտական գործունեությունից: Վարիացիոն վիճակագրության ստանդարտ մեթոդներով հիմնավորվել է անբարենպաստ գործոնների և մտավոր հոգնածության համալիր փոխազդեցության բացասական ազդեցությունը դասախոսների օրգանիզմի ֆունկցիոնալ վիճակի վրա, որն էլ իր անբարենպաստ կնիքն է դնում առողջության վրա:
В статье представлены основные гемодинамические показатели преподавателей АрГУ в зависимости от воздействия учебной нагрузки, возрастных особенностей и профессиональной деятельности. Вариационно-статистическим стандартным методом обосновано отрицательное воздействие комплексного взаимодействия неблагоприятных факторов и умственной нагрузки на функциональное состояние организма, которое в свою очередь определяет профессиональное здоровье преподавателей.
In the article the main hemodynamic indexes of the Artsakh State University’s lecturers are presented depending on the impact of educational workload, age and sex-specific characteristics and professional activity. The negative impact of adverse factors and the complex interaction of mental fatigue on the functional state of the lecturers’ bodies, which puts its unfavorable stamp on professional health, have been substantiated by standard methods of variational statistics.

Place of publishing:

Ստեփանակերտ

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

Արցախի պետական համալսարան