Publication Details:
Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Арустамян В., Мнацаканян А., Arstamyan V., Mnacakanyan A.
Title:
Ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաների մեթոդաբանական հիմնավորումը հեռավար ուսուցման մոդելում
Other title:
Методологическое обоснование метода дистанционного обучения современных информационых технологий ; Methodological Justification Of The Method Of Distance Learning Of Modern Information Technologies
Creator:
Առստամյան, Վազգեն ; Մնացականյան, Արթուր
Corporate Creators:
Contributor(s):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
Հեռավար ուսուցում ; մեթոդաբանական հիմնավորում ; համակարգչային տեխնոլոգիա ; մուլտիմեդիա համակարգեր ; ծրագրային մոդել ; էլեկտրոնային փոստ ; ուսումնական հաստատության ; նյութ ; գիտելիքների գնահատում
Coverage:
Abstract:
Սույն հոդվածում ընդհանրացվում են հեռավար ուսուցման մեթոդաբանական հիմնավորման առանձնահատկությունները, նշվում, որ ուսուցման գործընթացում պետք է հաշվի առնել և գնահատել կրթական գործընթացի սկզբունքորեն նոր մոդելների մշակումն ու ներդրումը: Դիտարկվում է ուսանողի սովորելու ունակությունները մեծացնելու և գիտելիքն արդիականացնելու խնդրի առաջնահերթության գիտակցումը, որը ենթադրում է մշտական աշխատանք, և առավել կարևորվում են խմբային աշխատանքները, համագործակցային ուսուցումը և ակտիվ ուսումնական գործընթացը:
В данной статье обобщается «методологическое обоснование» дистанционного обучения, отмечается, что в процессе обучения следует учитывать и оценивать разработку и внедрение принципиально новых моделей образовательного процесса. Считается, что это повышает способность студента к обучению и определяет приоритетность проблемы модернизации знаний, которая подразумевает постоянную работу, чаще групповую работу, совместное обучение и активный учебный процесс.
This article summarizes the "methodological justification" of distance learning, noting that the teaching process should take into account and evaluate the development and implementation of fundamentally new models of the educational process. It is considered to increase the student's ability to learn and prioritize the problem of modernization of knowledge, which implies constant work, more often group work, collaborative learning and active learning process.
Place of publishing:
Ստեփանակերտ
Type:
Format:
Digitization:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան