Object structure

Publication Details:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Journal or Publication Title:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Date of publication:

2020

Number:

2 (24)

ISSN:

1829-4227

Official URL:


Title:

Մտավոր գործունեության հնարները կրտսեր դպրոցականին երկրաչափության նախագիտելիքներ ուսուցանելու գործընթացում

Other title:

Методы интеллектуальной деятельности в процессе обучения младших школьников основам геометрии ; Methods of Intellectual Activity in the Process of Teaching Geometry to a Primary Student

Creator:

Ավանեսյան, Լիդա ; Պողոսյան, Աննա

Contributor(s):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Subject:

Հոգեբանություն

Uncontrolled Keywords:

մտավոր գործունեության հնարներ ; վերլուծություն ; համադրում ; համանմանություն ; դասակարգում

Coverage:

137-144

Abstract:

Աշխատանքում մանրամասնորեն ներկայացված են մտավոր գործունեության հնարները՝ վերլուծություն, համադրում, համեմատում, դասակարգում, համա-նմանություն, ընդհանրացում: Դիտարկվել են երկրաչափական բովանդակությամբ առաջադրանքներ, որոնց միջոցով կրտսեր դպրոցականների մոտ կարելի է զարգացնել մտավոր գործունեության այդ հնարները, որոնք էլ իրենց հերթին կօգնեն աշակերտներին ավելի լավ յուրացնել երկրաչափական նյութը: Հոդվածում ներկայացված առաջադրանքները դիտարկվել են նաև կրթական առցանց գործիքների միջոցով: Դրանք գործնականում կիրառվել են հեղինակների կողմից կրտսեր դպրոցականներին երկրաչափության նախագիտելիքների միջոցով մտավոր գործունեության հնարների զարգացման նպատակով:
В статье подробно представлены приемы умственной деятельности: анализ, синтез, сравнение, классификация, аналогия, обобщение; рассмотрены геометрические задачи, с помощью которых у младших школьников можно развить эти приемы умственной деятельности, которые, в свою очередь, помогут ученикам лучше усвоить материал по основам геометрии. Задания, представленные в данной статье, также были рассмотрены с помощью онлайн-образовательных инструментов. Авторы использовали их на практике при преподавании основ геометрии учащимся начальной школы и для развития и совершенствования их мыслительных способностей.
The article presents in detail the methods of mental activity: analysis, synthesis, comparison, classification, analogy, generalization. The problem of geometric content, through which the primary students can develop these techniques of mental activity is considered, which, in turn, will help students to better assimilate the geometric material. The assignments presented in this article were also covered by means of using online educational tools. The authors used them in practice to develop mental abilities in elementary school students through the propaedeutics of geometry.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Լիմուշ հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Other physical description:

նկ․

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան