Publication Details:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Title:
Other title:
Методы интеллектуальной деятельности в процессе обучения младших школьников основам геометрии ; Methods of Intellectual Activity in the Process of Teaching Geometry to a Primary Student
Creator:
Ավանեսյան, Լիդա ; Պողոսյան, Աննա
Contributor(s):
Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Subject:
Uncontrolled Keywords:
մտավոր գործունեության հնարներ ; վերլուծություն ; համադրում ; համանմանություն ; դասակարգում
Coverage:
Abstract:
Աշխատանքում մանրամասնորեն ներկայացված են մտավոր գործունեության հնարները՝ վերլուծություն, համադրում, համեմատում, դասակարգում, համա-նմանություն, ընդհանրացում: Դիտարկվել են երկրաչափական բովանդակությամբ առաջադրանքներ, որոնց միջոցով կրտսեր դպրոցականների մոտ կարելի է զարգացնել մտավոր գործունեության այդ հնարները, որոնք էլ իրենց հերթին կօգնեն աշակերտներին ավելի լավ յուրացնել երկրաչափական նյութը: Հոդվածում ներկայացված առաջադրանքները դիտարկվել են նաև կրթական առցանց գործիքների միջոցով: Դրանք գործնականում կիրառվել են հեղինակների կողմից կրտսեր դպրոցականներին երկրաչափության նախագիտելիքների միջոցով մտավոր գործունեության հնարների զարգացման նպատակով:
В статье подробно представлены приемы умственной деятельности: анализ, синтез, сравнение, классификация, аналогия, обобщение; рассмотрены геометрические задачи, с помощью которых у младших школьников можно развить эти приемы умственной деятельности, которые, в свою очередь, помогут ученикам лучше усвоить материал по основам геометрии. Задания, представленные в данной статье, также были рассмотрены с помощью онлайн-образовательных инструментов. Авторы использовали их на практике при преподавании основ геометрии учащимся начальной школы и для развития и совершенствования их мыслительных способностей.
The article presents in detail the methods of mental activity: analysis, synthesis, comparison, classification, analogy, generalization. The problem of geometric content, through which the primary students can develop these techniques of mental activity is considered, which, in turn, will help students to better assimilate the geometric material. The assignments presented in this article were also covered by means of using online educational tools. The authors used them in practice to develop mental abilities in elementary school students through the propaedeutics of geometry.
Place of publishing:
Երևան