Ցույց տուր կառուցվածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Հրապարակման ամսաթիվ:

2020

Համար:

1 (23)

ISSN:

1829-4227

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Belyakov Vladimir, Բելյակով Վլադիմիր

Վերնագիր:

Методологические аспекты проектирования образовательного пространства студента с ОВЗ

Այլ վերնագիր:

Methodological Aspects of Designing an Educational Space for Students with Disabilities ; ՀԻԱ ուսանողի կրթական տարածքի նախագծման մեթոդաբանական հիմքերը

Ստեղծողը:

Беляков, Владимир

Աջակից(ներ):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Խորագիր:

Образование

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

образовательное пространство субъекта ; гуманизация и глобализация образовательной среды ; субъективированная версия социокультурной среды ; ответственный выбор студента с ОВЗ и его особенности

Ծածկույթ:

242-252

Ամփոփում:

В настоящей статье представлены методологические подходы к проектированию образовательного пространства студента с ОВЗ. Эти подходы основаны на том, что при его проектировании необходимо сделать все максимально возможное для того, чтобы такой студент не отделялся от остальных студентов и чувствовал себя равным им. Поэтому основным критерием эффективности при проектировании такого пространства должен быть критерий, связанный с успешностью социализации студента, с эффективным введением его в культуру общества, с развитием у него социального опыта наряду с освоением академических знаний. Непременным условием применения такой методологии в образовательном процессе должна являться специальная психолого-педагогическая поддержка студента с ОВЗ, направленная на создание условий для реализации его особых образовательных потребностей, включая индивидуальную помощь в формировании полноценной профессиональной и жизненной позиции.
Հոդվածում ներկայացված են ՀԻԱ ուսանողի կրթական տարածքի նախագծման մեթոդական մոտեցումները: Դրանց հիմքում ընկած է այն գաղափարը որ նախագծման ժամանակ պետք է հնարավորինս ձգտել, որ նման ուսանողը չմեկուսանա մյուս ուսանողներից և իրեն լիարժեք համարի: Հետևաբար, նման տարածքի նախագծման արդյունավետության հիմնական չափանիշը պետք է կապված լինի ուսանողի սոցիալականացման հաջողության և վերջինիս հասարակության մշակույթի մեջ արդյունավետ ներդրման նաև ուղղված լինի ուսանողի՝ ակադեմիական գիտելիքների յուրացմանը զուգընթաց սոցիալական փորձի զարգացմանը: Կրթական գործընթացում այսպիսի մեթոդաբանության կիրառման կարևոր պայմանը պետք է հանդիսանա հատուկ հոգեբանամանկավարժական աջակցությունն ՀԻԱ ուսանողին՝ ուղղված նրա հատուկ կրթական պահանջարկների իրացման պայմանների ստեղծմանը, ներառյալ մասնագիտական ու կենսական առումներով լիարժեք դիրքի ձևավորմանն ուղղված անհատական օգնությունը:
The given article presents methodological approaches to the design of educational space for students with disabilities. These approaches are based on the fact that when designing the space, it is necessary to do everything possible to ensure that such a student is not separated from other students and feels equal with them. Therefore, the main criterion for effectiveness in designing such a space should be the criterion associated with the success of socialization of the student, with the effective introduction of him into the culture of society, with the development of his social experience along with the development of academic knowledge. A prerequisite for the application of this methodology in the educational process should be special psychological and pedagogical support for students with disabilities, aimed at creating conditions for the implementation of their special educational needs, including individual assistance in the formation of a full-fledged professional and life position.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Լիմուշ հրատ.

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Ֆիզիկական այլ նկարագրություն:

աղս․

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան