Publication Details:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Belyakov Vladimir, Բելյակով Վլադիմիր
Title:
Методологические аспекты проектирования образовательного пространства студента с ОВЗ
Other title:
Methodological Aspects of Designing an Educational Space for Students with Disabilities ; ՀԻԱ ուսանողի կրթական տարածքի նախագծման մեթոդաբանական հիմքերը
Creator:
Contributor(s):
Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Subject:
Uncontrolled Keywords:
образовательное пространство субъекта ; гуманизация и глобализация образовательной среды ; субъективированная версия социокультурной среды ; ответственный выбор студента с ОВЗ и его особенности
Coverage:
Abstract:
В настоящей статье представлены методологические подходы к проектированию образовательного пространства студента с ОВЗ. Эти подходы основаны на том, что при его проектировании необходимо сделать все максимально возможное для того, чтобы такой студент не отделялся от остальных студентов и чувствовал себя равным им. Поэтому основным критерием эффективности при проектировании такого пространства должен быть критерий, связанный с успешностью социализации студента, с эффективным введением его в культуру общества, с развитием у него социального опыта наряду с освоением академических знаний. Непременным условием применения такой методологии в образовательном процессе должна являться специальная психолого-педагогическая поддержка студента с ОВЗ, направленная на создание условий для реализации его особых образовательных потребностей, включая индивидуальную помощь в формировании полноценной профессиональной и жизненной позиции.
Հոդվածում ներկայացված են ՀԻԱ ուսանողի կրթական տարածքի նախագծման մեթոդական մոտեցումները: Դրանց հիմքում ընկած է այն գաղափարը որ նախագծման ժամանակ պետք է հնարավորինս ձգտել, որ նման ուսանողը չմեկուսանա մյուս ուսանողներից և իրեն լիարժեք համարի: Հետևաբար, նման տարածքի նախագծման արդյունավետության հիմնական չափանիշը պետք է կապված լինի ուսանողի սոցիալականացման հաջողության և վերջինիս հասարակության մշակույթի մեջ արդյունավետ ներդրման նաև ուղղված լինի ուսանողի՝ ակադեմիական գիտելիքների յուրացմանը զուգընթաց սոցիալական փորձի զարգացմանը: Կրթական գործընթացում այսպիսի մեթոդաբանության կիրառման կարևոր պայմանը պետք է հանդիսանա հատուկ հոգեբանամանկավարժական աջակցությունն ՀԻԱ ուսանողին՝ ուղղված նրա հատուկ կրթական պահանջարկների իրացման պայմանների ստեղծմանը, ներառյալ մասնագիտական ու կենսական առումներով լիարժեք դիրքի ձևավորմանն ուղղված անհատական օգնությունը:
The given article presents methodological approaches to the design of educational space for students with disabilities. These approaches are based on the fact that when designing the space, it is necessary to do everything possible to ensure that such a student is not separated from other students and feels equal with them. Therefore, the main criterion for effectiveness in designing such a space should be the criterion associated with the success of socialization of the student, with the effective introduction of him into the culture of society, with the development of his social experience along with the development of academic knowledge. A prerequisite for the application of this methodology in the educational process should be special psychological and pedagogical support for students with disabilities, aimed at creating conditions for the implementation of their special educational needs, including individual assistance in the formation of a full-fledged professional and life position.
Place of publishing:
Երևան