Հրապարակման մանրամասներ:
Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Հրապարակման ամսաթիվ:
Հատոր:
ISSN:
Պաշտոնական URL:
Լրացուցիչ տեղեկություն:
Վերնագիր:
Միջառարկայական կապը խոսքի զարգացման գործընթացում
Այլ վերնագիր:
Intersubject Coherence In The Process Of Speech Development ; Межпредметные связи в процессе развития речи
Ստեղծողը:
Համատեղ հեղինակները:
Աջակից(ներ):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Խորագիր:
Չվերահսկվող բանալի բառեր:
բառ – տերմին ; բառապաշար ; համակողմանի գիտելիք ; աշխարհաճանաչողություն ; համակողմանի զարգացում ; սովորելու մոտիվացիա ; աշխարհի միասնական պատկեր
Ծածկույթ:
Ամփոփում:
Հոդվածում անդրադարձ է կատարվել միջառարկայական կապն ապահովելու անհրաժեշտությանը և կարևորությանը, քննվել են այդ կապի շրջանակներում խոսքի զարգացմանը նպաստող հանգամանքները, կարևորվել է ուսուցման գործընթացում դրա ապահովման դերը և նշանակությունը, քանի որ բոլոր դասերին և դասի յուրաքանչյուր փուլում սովորողների մեջ հնարավոր է զարգացնել կյանքի ճանաչողության ընդունակությունները, բարձրացնել նրանց ակտիվությունն ու ստեղծագործական կարողությունները: Առաջարկվել են մի քանի մեթոդներ միջառարկայական կապի շրջանակներում խոսքի զարգացմանը միտված աշխատանքները արդյունավետ կազմակերպելու համար:
В статье рассматривается необходимость и важность обеспечения межпредметных связей в процессе обучения, были исследованы условия, способствующие развитию речи в рамках этих связей, отмечена важность значения и роль для его реализации, т.к. на уроках и на каждом отдельном его этапе среди учащихся возможно развить способность познания жизни, повысить их активность и творческие способности. Для успешной организации работы по развитию речи в рамках межпредметных связей было предложено несколько методов, рассмотренных в данной статье.
The article touches upon the importance and necessity of the intersubject coherence, It discusses the consequances promoting speech development within the bounderies of this coherence, emphasizes its role and meaning in the educational process, since during each phase of the lesson and during each lesson it’s possible to develop students’ cognitive competences towards life, to raise their activeness and creative skills . Some methods to effectively earalize speech development are suggested within the bounderies of the intersubject coherence.
Հրատարակության վայրը:
Ստեփանակերտ
Տեսակ:
Ձևաչափ:
Թվայնացում:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան