Publication Details:
Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Other title:
Methodological Approach To Organizing Theoretical And Practical Trainings On "Herontopsychology" Within The Framework Of Development Psychology ; Методический подход к организации теоретико-практических занятий по «Геронтопсихологии» по предмету «психология развития»
Creator:
Corporate Creators:
Contributor(s):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
հերոնտոհոգեբանություն ; ուշ հասունություն ; ծերություն ; մոտիվացիա ; տեսագործնական պարապմունք ; դասին նախապատրաստման փուլեր ; պարապմունքի իրականացման փուլեր
Coverage:
Abstract:
Հոդվածում հեղինակն անդրադառնում է «Զարգացման հոգեբանություն» առարկայի շրջանակներում «Հերոնտոհոգեբանություն» թեմայով ուսումնական տեսագործնական պարապմունքների իրականացման մեթոդիկային։ Նշվում է, որ հասարակության զարգացման արդի փուլում զգալիորեն փոխվել է վերաբերմունքը հատկապես ուշ հասունության տարիքում գտնվող անձանց նկատմամբ։ Առաջ է քաշվում այն տեսակետը, որ ուշ հասունացման տարիքում գտնվող անձանց նկատմամբ վերաբերմունքի փոփոխության տեսանկյունից չափազանց կարևոր է այն, թե ապագա մասնագետներին ինչ շեշտադրումներով է դասավանդվում «Հերոնտոհոգեբանություն» թեման։ Հոդվածում սահմանվում են
«Հերոնտոհոգեբանություն» թեմայի ուսուցման նպատակը, կրթական ելքային արդյունքները, առանձնացվել են «Հերոնտոհոգեբանություն» թեմայով տեսագործնական պարապմունքին դասախոսի նախապատրաստման հիմնական փուլերը, ներկայացված են կոնկրետ պարապմունքի պլանավորման և իրականացման հիմնական փուլերը, սովորողներին հանձարարվող ինքնուրույն աշխատանքներին ներկայացվող պահանջները և մեթոդական մի շարք այլ հարցեր։ Հեղինակը գալիս է այն եզրակացության, որ ուշ հասունության տարիքի անձանց նկատմամբ երիտասարդ մասնագետների վերաբերմունքը մեծապես կախված է
«Հերոնտոհոգեբանություն» առարկայի շրջանակներում կատարված շեշտադրումներից։
In the article, the author refers to the methodology of conducting educational theoretical and practical lessons on "Herontopsychology" within the framework of the subject "Developmental Psychology". It is noted that at the current stage of development of society, the attitude towards people, especially those of late adulthood, has changed significantly. It is extremely important what accents the topic of "Herontopsychology" is taught to future professionals. The article defines the purpose of teaching the topic "Herontopsychology", and the educational outcomes. The main stages of the lecturer՚s preparation for the theoretical and practical lesson on "Herontopsychology" were separated, the main stages of planning and implementation of a specific lesson are presented, and a number of other methodological issues. The author concludes that the attitude of young professionals towards people of late adulthood largely depends on the emphasis placed on the subject of "Horontopsychology".
В статье автор пишет о методике проведения учебно-практических занятий по <<Геронтопсихологии>> в рамках <<Психологии развития>>. Отмечается, что на современном этапе развития общества отношение к людям, особенно позднему взрослому возрасту, существенно изменилось. Выдвигается гипотеза, что с точки зрения изменения отношения к людям позднего взросления чрезвычайно важно, на что делается акцент в теме <<Геронтопсихология>>. В статье определяется цель преподавания темы <<Геронтопсихология>> и образовательные результаты, были выделены основные этапы подготовки преподавателя к теоретико-практическим занятиям по <<Геронтопсихологии>>, представлены основные этапы планирования и проведения конкретного урока, требования к самостоятельной работе и ряд других Автор приходит к выводу, что отношение молодых специалистов к людям позднего взросления во многом зависит от того, какой акцент делается на предмете <<Геронтопсихология>>.
Place of publishing:
Ստեփանակերտ
Type:
Format:
Digitization:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան