Object structure

Publication Details:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Journal or Publication Title:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Date of publication:

2018

ISSN:

1829-4227

Official URL:


Additional Information:

Атаян Анаит, Atayan Anahit

Title:

Րաֆֆին` կրթող և դաստիարակող

Other title:

«Раффи - учитель и воспитатель» ; Raffi-a Teacher and an Educator

Creator:

Աթայան, Անահիտ

Contributor(s):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Subject:

Գրականություն

Coverage:

298-306

Abstract:

Հոդվածում խոսվում է հեղինակի մանկավարժական հայացքների, աշակերտների ստեղծագործական կարողությունների, ինքնագործունեությունը զարգացնող մեթոդների կարևորության և կիրառման մասին: Հայկական դպրոցներում դասավանդելով հայոց լեզու և պատմություն, մանկավարժական աշխատանքը զուգակցելով հասարակականի հետ, Րաֆֆին քննադատել է ուսուցման քարացած մեթոդները, իր հոդվածներում և գրառումներում բացահայտել ուսուցման առաջավոր մեթոդների դերը կրթության, ընտանեկան դաստիարակության, ազգային բարքերի ու սովորույթների ձևավորման գործընթացներում: «Հայ երիտասարդությունը», «Հայ կինը», «Կրթության խնդիրը հայոց մեջ» և նման հոդվածներում Րաֆֆին պահանջում է կրթել ոչ միայն սովորողների միտքը, այլ նաև մարմինը, ազնվացնել հոգին: Րաֆֆու դերը մեծ է նաև մանկական գրականությանը ներկայացվող պահանջների բացահայտման առումով:
В статье говорится о педагогических взглядах автора, о творческих возможностях учеников, о важности методов развития самодеятельности и его использования. Преподавая армянский язык и историю в армянских школах, проводя параллельно воспитательные и общественные работы, Раффи критиковал окаменевшие методы преподавания, в своих статьях и записях раскрывая важность роли новых методов обучения, образования, семейного воспитания, в процессе формирования национального колорита и традиции. В статьях «Армянская молодежь», «Армянская женщина», «Задача образования у армян» и им подобных Раффи требует воспитывать не только мысль обучающего, но и его тело, очистить душу. Велика также роль Раффи в раскрытии требований, предоставленных детской литературой.
In the article the author’s pedagogical viewpoints, the creative opportunities of pupils, the importance of the development and use of the methods is touched upon. Teaching Armenian and History in schools and combining it with upbringing and social works Raffi used to criticize the petrified methods of teaching; in his articles and records he revealed the importance of the new methods of teaching, education, family upbringing in the process of the formation of national color and traditions. In the articles “The Armenian Youth”, “The Armenian woman”, “The Role of Education of the Armenians” and the like Raffi demands to mentor not only the thoughts of the learners but also his body and to clear their souls as well. Raffi’s role in setting requirements for children’s literature is also very significant.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Լիմուշ հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան