Publication Details:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Арутюнян Аветик, Петикян Сирануш, Harutyunyan Avetik, Petikian Siranush
Title:
Իրավաբանական կրթությունը որպես Արցախի Հանրապետության սահմանադրական անվտանգության բաղադրիչ
Other title:
Юридическое образование как компонент конституционной безопасности Республики Арцах ; Legal Education as a Component of Constitutional Security of the Republic of Artsakh
Creator:
Հարությունյան, Ավետիք ; Պետիկյան, Սիրանուշ
Contributor(s):
Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Subject:
Uncontrolled Keywords:
բուհ ; սահմանադրական անվտանգություն ; հայեցակարգ ; վերապատրաստում ; դասավանդման մեթոդաբանություն ; իրավաբանական կլինիկա ; իրավաբանի օր
Coverage:
Abstract:
Հոդվածում իրավաբանական կրթությունը ներկայացվում է որպես Արցախի Հանրապետության սահմանադրական անվտանգության բաղադրիչ, վեր են հանվում դրա հետ կապված և բուհերում առկա մի շարք հիմնախնդիրներ: Այս համատեքստում հեղինակները քննարկում են իրավաբանական կրթության հանդեպ մոտեցման, դասավանդման մեթոդաբանության ու դասախոսների վարձատրության վերանայման, դասախոսների որակավորման բարձրացման, տեսական գիտելիքների և գործնական հմտությունների ներդաշնակման, ինչպես նաև իրավաբանի մասնագիտական օրը նշելու անհրաժեշտության հետ կապված հիմնահարցեր և ներկայացնում որոշ առաջարկություններ:
В статье юридическое образование представлено как компонент конституционной безопасности Республики Арцах, выявлены связанные с ним проблемы, существующие в вузах. В этом контексте авторы рассматривают вопросы, касающиеся пересмотра подхода к юридическому образованию, методологии преподавания, оплаты труда и повышения квалификации преподавателей, гармонизации теоретических знаний с практическими навыками, а также необходимости празднования дня юриста. В связи с указанными проблемами авторы выдвигают определенные предложения по их решению.
In the article the legal education is presented as a component of the constitutional security of the Republic of Artsakh, the problems connected with it existing in higher education institutions are revealed. In this context, the authors consider issues related to the revision of the approach to legal education, the methodology of teaching, wage and teacher development, the harmonization of theoretical knowledge with practical skills, and the need to celebrate the day of a lawyer. In connection with these problems, the authors put forward certain proposals for their solution.
Place of publishing:
Երևան