Object structure

Publication Details:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Journal or Publication Title:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Date of publication:

2021

Volume:

1

ISSN:

1829-4375

Official URL:


Additional Information:

Арустамян В., Мнацаканян А., Arstamyan V., Mnacakanyan A.

Title:

Գիտելիքների ստուգման և գնահատման համակարգի մշակումը

Other title:

Development Of Knowledge Testing And Assessment System ; Разработка системы тестирования и оценки знаний

Creator:

Առստամյան, Վազգեն ; Մնացականյան, Արթուր

Corporate Creators:

Արցախի պետական համալսարան

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Subject:

Ինֆորմատիկա

Uncontrolled Keywords:

հեռավար ուսուցում ; գիտելիքների գնահատում ; ինքնուրույն աշխատանք ; աշխատանքի արդյունավետություն ; վերջնարդյունքների գնահատում ; համադրելիություն ; ավտոմատացում

Coverage:

55-69

Abstract:

Սույն հոդվածում ընդհանրացվում են հեռավար ուսուցման ժամանակ գիտելիքի գնահատման մեթոդաբանական հիմնավորման առանձնահատկությունները, նշվում, որ ուսուցման գործընթացում պետք է հաշվի առնել ուսանողների կողմից խորը և հիմնավոր գիտելիքների յուրացումը ու հետադարձ կապի ապահովումը, որ գնահատումը նպատակաուղղված է սովորողների գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների ստուգման ու գնահատման առավել անաչառ, թափանցիկ ու արդյունավետ գործընթացի կազմակերպմանը։
В статье дается краткое методологическое обоснование особенности оценивания знаний дистанционного обучения. При этом следует учесть приобретенные учащимися глубокие и основательные знания и обеспечение взаимосвязи “учащийся- преподаватель”. Акцентируется внимание на том, что выставляемая оценка нацелена на проверку знаний, умений и навыков учащихся, и организацию более беспристрастного, прозрачного и эффективного процесса тестирования.
This article summarizes the "methodological rationale" for distance learning assessment, noting that in-process learning should take into account students 'in-depth knowledge acquisition and feedback that assessment is aimed at learners' knowledge and skills. organizing a more impartial, transparent and effective skills testing and assessment process.



Place of publishing:

Ստեփանակերտ

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

Արցախի պետական համալսարան