Հրապարակման մանրամասներ:
Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Հրապարակման ամսաթիւ:
Հատոր:
ISSN:
Պաշտոնական URL:
Լրացուցիչ տեղեկութիւն:
Арустамян В., Мнацаканян А., Arstamyan V., Mnacakanyan A.
Վերնագիր:
Գիտելիքների ստուգման և գնահատման համակարգի մշակումը
Այլ վերնագիր:
Development Of Knowledge Testing And Assessment System ; Разработка системы тестирования и оценки знаний
Ստեղծողը:
Առստամյան, Վազգեն ; Մնացականյան, Արթուր
Համատեղ հեղինակները:
Աջակից(ներ):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Խորագիր:
Չվերահսկուող բանալի բառեր:
հեռավար ուսուցում ; գիտելիքների գնահատում ; ինքնուրույն աշխատանք ; աշխատանքի արդյունավետություն ; վերջնարդյունքների գնահատում ; համադրելիություն ; ավտոմատացում
Ծածկոյթ:
Ամփոփում:
Սույն հոդվածում ընդհանրացվում են հեռավար ուսուցման ժամանակ գիտելիքի գնահատման մեթոդաբանական հիմնավորման առանձնահատկությունները, նշվում, որ ուսուցման գործընթացում պետք է հաշվի առնել ուսանողների կողմից խորը և հիմնավոր գիտելիքների յուրացումը ու հետադարձ կապի ապահովումը, որ գնահատումը նպատակաուղղված է սովորողների գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների ստուգման ու գնահատման առավել անաչառ, թափանցիկ ու արդյունավետ գործընթացի կազմակերպմանը։
В статье дается краткое методологическое обоснование особенности оценивания знаний дистанционного обучения. При этом следует учесть приобретенные учащимися глубокие и основательные знания и обеспечение взаимосвязи “учащийся- преподаватель”. Акцентируется внимание на том, что выставляемая оценка нацелена на проверку знаний, умений и навыков учащихся, и организацию более беспристрастного, прозрачного и эффективного процесса тестирования.
This article summarizes the "methodological rationale" for distance learning assessment, noting that in-process learning should take into account students 'in-depth knowledge acquisition and feedback that assessment is aimed at learners' knowledge and skills. organizing a more impartial, transparent and effective skills testing and assessment process.
Հրատարակութեան վայրը:
Ստեփանակերտ
Տեսակ:
Ձեւաչափ:
Թուայնացում:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան