Object structure

Publication Details:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Journal or Publication Title:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Date of publication:

2017

ISSN:

1829-4227

Official URL:


Additional Information:

Тевосян Арега, Tevosyan Arega

Title:

ժամանակակից բուհում դասախոսության նախապատրաստմանն ու մատուցմանը ներկայացվող մի քանի պահանջներ (դիտարկումներ մեր պրակտիկ փորձի մասին)

Other title:

Ряд требований, предъявляемых к подготовке лекций в современном вузе (наблюдения из нашего практического опыта) ; Some Requirements for the Preparation and delivery of lectures in Modern Universities (observations on our practical experience)

Creator:

Թևոսյան, Արեգա

Contributor(s):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Subject:

Կրթական քաղաքականություն

Uncontrolled Keywords:

կրթության որակ ; որակի ապահովում ; դասախոսության գրառում ; մատուցման մատչելիություն ; արդյունավետություն ; ուսանողների ակտիվության ապահովում ; ներկայացվող պահանջներ ; փորձի բացահայտում

Coverage:

417-423

Abstract:

Հոդվածում գիտական գրականության ուսումնասիրության և մեր պրակտիկ փորձի վերլուծության հիման վրա համառոտակի քննության են առնվել դասախոսության նախապատրաստմանն ու մատուցմանը ներկայացվող մի քանի պահանջներ: Կոնկրետ օրինակներով լուսաբանվում են դասախոսության ընթացքում ուսանողների ճանաչողական ակտիվության ապահովման, դասախոսական նյութի գրառման, ուղիղ և հետադարձ կապի ապահովման, համագործակցության սկզբունքի կիրառման, դասախոսության եզրափակիչ փուլում ուսանողների կողմից ուսումնական նյութի յուրացման մակարդակի ստուգման և այլ հարցեր:
В статье рассматриваются роль и значение лекций в образовательном процессе современного вуза. На конкретных примерах демонстрируется способ повышения познавательной активности студентов; особое внимание уделяется требованиям к лекциям, прямой и обратной связи между преподавателем и студентом, применению принципа взаимодействия, проверке усвоения учебного материала на заключительных этапах лекции․
The article examines several requirements for the preparation and delivery of lectures which is based on the study and analysis of scientific literature and our practical experience. It also discusses some issues related to the efficiency of lectures. Specific examples show how to increase students’ cognitive activity. Special attention is paid to the requirements for lectures, feedback between teacher and student, the application of the principle of interaction, the verification of the assimilation of educational material in the final stages of lecture.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Լիմուշ հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան