Object structure

Publication Details:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Journal or Publication Title:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Date of publication:

2017

ISSN:

1829-4227

Official URL:


Additional Information:

Aukshtykalnite Anna, Աուկշտկալնիտե Աննա

Title:

Просвещенная педагогика XVIII века: основные принципы образования и воспитания

Other title:

Enlightened pedagogy of the XVIII century: Basic principles of Education and Upbringing ; 18-րդ դարի լուսավորչական մանկավարժությունը. կրթության ու դաստիրակության հիմնական սկզբունքները

Creator:

Аукштыкальните, Анна

Contributor(s):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Subject:

Педагогика

Uncontrolled Keywords:

эпоха Просвещения ; просветители ; XVIII век ; Дж. Локк ; Ж.Ж Руссо ; Вольтер ; Д. Дидро ; Ж.Л. Д’Аламбер ; К.А. Гельвеций ; Екатерина Вторая ; Н.И. Новиков ; Д.И.Фонвизин ; С.Е. Десницкий ; Я.П. Козельский ; А.Я Поленов

Coverage:

382-391

Abstract:

В статье рассматриваются педагогические взгляды Дж. Локка, Ж. Ж Руссо, Вольтера, Д. Дидро, Ж. Л. Д’Аламбера и многих других просветителей, заложивших основы педагогики XVIII-XIX вв., на много десятилетий вперед определивших основной вектор развития системы дворянского образования и воспитания как в Европе, так и в России.
The article examines the pedagogical views of J. Locke, J. Zh. Russo, Voltaire, D. Diderot, J. L. D'Alembert and many other enlighteners who laid the foundations of pedagogy of the eighteenth and nineteenth centuries and determined for many decades the main development vector of the system of gentry education and upbringing, both in Europe and in Russia․
Հոդվածում քննվում են Ջ․Լոկկի, Ժ. Ժ. Ռուսսոյի, Վոլտերի, Դ. Դիդրոյի, Ժ. Լ. դ. Ալամբերի և ուրիշ լուսավորիչների մանկավարժական հայացքները, որոնք, սահմանելով 18-19-րդ դդ. մանկավարժության հիմքը, բազում տասնամյակներ հիմնական ուղենիշ են դարձել ինչպես Ռուսաստանի, այնպես էլ Եվրոպայի ազնվական կրթության ու դաստիարակության համակարգի զարգացման համար:



Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Լիմուշ հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան