Object structure

Publication Details:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Journal or Publication Title:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Date of publication:

2017

ISSN:

1829-4227

Official URL:


Additional Information:

Алоян Армине, Aloyan Armine

Title:

Թրենինգների կիրառման հիմնական բովանդակային ուղղությունները կրթահամակարգի տարբեր օղակներում

Other title:

Основные содержательные направления применения тренингов на разных этапах образования ; Main substantial directions of training applied to different stages of education system

Creator:

Ալոյան, Արմինե

Contributor(s):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Subject:

Հոգեբանական խնդիրներ ; Թրենինգ

Uncontrolled Keywords:

կրթահամակարգ ; նախադպրոցական օղակ ; կրտսեր դպրոցական օղակ ; միջին դպրոց ; ավագ դպրոց

Coverage:

350-359

Abstract:

Հոդվածում խոսվում է այն մասին, որ կրթահամակարգի յուրաքանչյուր օղակում` սկսած նախադպրոցականից մինչև ավագ դպրոց, թրենինգների նպատակային ուղղվածությունները տարբեր են, և դա պայմանավորված է հենց տարբեր տարիքային խմբերի սովորողների հոգեբանական ու անձնային առանձնահատկություններով: Սույն հոդվածում նախանշվում են այն բովանդակային ուղղվածություններն ու թրենինգներին ներկայացվող այն պահանջները, որոնք կապահովեն տվյալ մեթոդի կիրառման արդյունավետությունը կրթական համակարգի տարբեր փուլերում:
В статье говорится о том, что на каждом уровне образования, от дошкольного до старшей школы, целевые направления тренингов имеют различия, что обусловлено возрастными, психологическими и личностными различиями учащихся. В статье также описываются тенденции и требования к содержанию тренингов, нацеленные на обеспечение эффективности применения тренингов на различных этапах системы образования.
The article points to the fact, that training applied to different stages of education from preschool group to high school are different. That is conditioned by differentiation based upon pupils’ age and their psychological and personal peculiarities. The article also considers substantial directions and training demands that will assure the efficiency of this method on different stages of education.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Լիմուշ հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան